Tässä kaunis Äiti ! "kuva"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äitejä on monen näköisiä ja kaikki ovat kauniita ainakin oman lapsen silmissä. Se kaiketi riittää? Oma äitini oli kaunis vielä 80 kymppisenä. Kauneus on katsojan silmissä ja mielestäni kaikki ihmiset ovat kauniita. Elämä on kaunista jos vaan itse pidämme sen sellaisena.

Mistä lähtien kumikasvot on olleet kauniit? Martina oli, paino sanalla oli, kaunis joskus ennen töröhuulia. Ja varmaan voisi vieläkin olla ilman sentin pakkelia naamassa. Anteeksi Martina jos luet tätä mutta överiks on mennyt. Olisi kaunis äiti kun olisi luonnollisempi. Tätä silikooni-barbi lookkia ei voine sanoa luonnolliseksi saati kauniiksi.

Onhan se hyvässä kunnossa mutta jotenkin hieman kasvot näyttää miehekkäiltä. Ois kiva nähä livenä kun esim.telkkarissa ei mielestäni näytä tuolta mitä nuissa kuvissa.

..öh...on siinä taas stylisti ollut flänägänissä tai muuten ihan puissa mutta mä en kyllä oikein tajuu, mitä hiivattia noi hedelmät noissa otoksissa nyt meinaa?? Ei voinu jotain piitsifiilistä sitten millään rakentaa :headwall:?!

Ja muutenkin noi otokset on mun mielestä aika huonosti onnistuneet. Kasvojen ilmeet on aivan kummalliset, ei luonnollisia nähnytkään. Harmi - ei ollut stylistin eikä kuvaajan parhaat päivät, ei. Muutoinhan Martina on näyttävä nainen, eikä mun makuun tarvitsis ollenkaan noin voimakasta meikkiä mutta - hän tykkää ja hyvä niin :).