Tässä ketjussa haukutaan akateemisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heluna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on duunissa yksi akateeminen urpo, joka käyttää joskus työaikaa palstailuun, hettelee näppikseltään mukanokkeluuksia ja kehtaa vielä esittää viatontakin joskus. Se sama akateeminen harrastaa urpoja akateemisenhajuisia harrastuksia ja pitää blogia viineistä :laugh:, justjoo, ja luulee että sen kahvipöytäkeskustelut on joskus jotenkin lennokkaita. No, EVVK. Haloo.

Kerran kun olin bussipysäkillä, yksi mies alkoi siinä kovaan ääneen reuhuta kuinka tämä meidän asuinaluekin alkaa olla kohta yhtä ala-arvoinen, kuin Hervanta 70-luvulla, kun on lapsiperheitä täällä niin paljon ja ne ovat ala-arvoisia ja köyhiä.

En kyllä tiedä, että oliko se akateeminen, en viitsinyt kysyä vaan laitoin kuulokkeet korville ja kuuntelin hyvää musiikkia. Urpo se ainakin oli.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="Heluna";24675151]Kertokaas muukki hauskoi juttui. Varmaan on kokemusta. Mul olis varmaan vaikka kirjaks asti, tiiä vaikka joskus kirjottas, olis varma myyntimenestys. Tosin varmaa joku akateeminen kirjapomo estäs sen.[/QUOTE]

Tuolla ulosannilla siitä tuskin mitään myyntimenestystä tulee. Omakustanteena voit ehkä saada sen tehtyäkin.

[QUOTE="vieras";24676425]Tuolla ulosannilla siitä tuskin mitään myyntimenestystä tulee. Omakustanteena voit ehkä saada sen tehtyäkin.[/QUOTE]

höpöhöpö. Tietty sanelisin ja joku sais kirjoittaa sen. Noin isot julkimot tekee kirjoi. Tärkeint ei ole pilkku siellä toinen täällä vaan se sanoma. ja sitäpaitti se on vähän eri asia kirjoittaa johonkin juttupalstalle ku että kirjoittaa oikeesti.

Akateemisissa on paha vika, kaikki miehet rakastuu akateemisiin naisiin :( Oikeesti, älkää päästäkö miestänne akateemisen naisen lähelle.. ainakaan minkään hyvännäköisen.

Alkuperäinen kirjoittaja että ottaa päähän;24676468:
Akateemisissa on paha vika, kaikki miehet rakastuu akateemisiin naisiin :( Oikeesti, älkää päästäkö miestänne akateemisen naisen lähelle.. ainakaan minkään hyvännäköisen.

Täyttä paskaa. Suurin osa miehistä ei voi sietää snopei. Ja tosi harvat akateemiset on kauniita. tätimäisii yleensä ja tosikkoja. Nipoja ja noin.

[QUOTE="Heluna";24676456]ja sitäpaitti se on vähän eri asia kirjoittaa johonkin juttupalstalle ku että kirjoittaa oikeesti.[/QUOTE]
Klassinen, kirjoitan nettiin miten sattuu, mutta kirjoittaisin paljon paremmin, jos vain haluaisin.
Juu ja minä olisin astronautti, jos vain haluaisin. :D

Eli mitä jos vaikka yrittäisit todistaa kykeneväsi aikuismaiseen ulosantiin, olkoonkin että sisällöltä vastaavaa lienee turha odottaa.

[QUOTE="vieras";24676537]Klassinen, kirjoitan nettiin miten sattuu, mutta kirjoittaisin paljon paremmin, jos vain haluaisin.
Juu ja minä olisin astronautti, jos vain haluaisin. :D

Eli mitä jos vaikka yrittäisit todistaa kykeneväsi aikuismaiseen ulosantiin, olkoonkin että sisällöltä vastaavaa lienee turha odottaa.[/QUOTE]

No en tajuu mitä skitsoot. Ja emmä haluis olla astronautti. Mä hei pyysin niit juttui ei mitään vittuiluija. Mee vittuilee toisiin ketjuihi. Ja mä en oo täälä todistamassa mitää varsinkaan sulle.

[QUOTE="Heluna";24676502]Täyttä paskaa. Suurin osa miehistä ei voi sietää snopei. Ja tosi harvat akateemiset on kauniita. tätimäisii yleensä ja tosikkoja. Nipoja ja noin.[/QUOTE]

Mun mielestä taas miehet aina kehuu akateemisia naisia. Jos jollain niiden kaverilla on akateeminen muija niin johan se on niin älykäs että. "Miten se voi ollakin niin älykäs ja fiksu. " Miten se Martti sellaisen muijan sai, ihme hemmo.. ihme hehkutusta ainakin meidän porukoissa, tosin me muut ollaankin ihan taviksia ja näitä akateemisia tulee vain joskus jonkun muijana vastaan.

[QUOTE="Heluna";24675244]No täs maassa on aika monta ihmistä jokka tekee semmosia tutkimuksia, että mää voisin suoralta kädeltä sanoo että miten asiat on ja ei tarttis kymmentä vuotta tutkia. Nykyään suunnilleen tehään jotain tutkimusta 10 vuotta ja sitten joku tutkija kömpii jostain kopista ja sanoo jotain että: " Lapselle ei oo hyvä jos sillä on liian vähä vaatteita talvella".[/QUOTE]

Sinulla tuskin on mitään käsitystä siitä miten tai miksi tiedettä tehdään tai siitä kuinka monimuotoinen tieteen kenttä on. Se mitä Iltalehti jostain tutkimuksesta otsikoi ei kerro yhtään mitään yhtään mistään muusta kuin ihmisten huonosta lähdekritiikin ymmärryksestä.

Sinäkin tieteille velkaa koko elämäsi.

Sano mielessä hiljaa "Kiitos tieteentekijät, entiset, nykyiset ja tulevat! Teidän ansiostanne minä Heluna voin nauttia lämmöstä, terveydestä ja laajasta elinpiiristäni turvallisin mielin."

[QUOTE="Jamppa";24676725]

Sinäkin tieteille velkaa koko elämäsi.

Sano mielessä hiljaa "Kiitos tieteentekijät, entiset, nykyiset ja tulevat! Teidän ansiostanne minä Heluna voin nauttia lämmöstä, terveydestä ja laajasta elinpiiristäni turvallisin mielin."[/QUOTE]

Höpöhöpö. Emmä ny tieteitä vastustakkaa, mutta eipä tuolla enää mitään tommosia suuri osa tee. Ennen siellä oli vaan ne nerot keksimässä ja tekemäs tutkimuksia. Nymenee joka toinen tavallinen yliopistoo vaikkei mitää lahjoja oiskaan.

Kiitos juu semmosille jokka on keksiny kaikkea hyödyllistä ja näin, mutta tämmösistä tavallisista leuhkista käppyrän (inhoon tota sanaaki) heiluttelijoista haluisin kyl eroon.

Tyhmää ku tää ketju meni tämmöseksi, eikä kovin monella ollut sitä pilkettä silmä kulmassa. Ei tarttis aina olla niin tosissaa, mut toisaalta mitä muuta voi akateemisiltä pilkunnussijoilta odottaa.

Sinänsä ihan kivaa että on puolesta ja vastaan ketjuja täällä, kun joku kehuu asiaa X niin kohta joku arvostelee sitä omassa ketjussa.

Olisi kyllä ihan kiva jos olisi vähän edes huumorilla kirjoitettua, mutta tämä on vaan tälläistä "sä olet, itse olet, eikun sä" paskaa.

Yhteistyössä