Tässä lisää eli osa 3, Muumimukihaloosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ois kannattanu tehdä tarjous puhelimessa niin ei olis tullut tuollaista.. tai olla vaa yksinkertaisesti antamatta juttuka lehdille ja poistunut vähin äänin paikalta huudon jälkeen. Mutta itse vielä toit muut mukit mukanasi ja esittelit niitäki... eli itsepäs soppas keitit. Ihmiset ovat ilkeitä ja se ei voi tulla yllätyksenä. Pitää vaa kestää julkisuuden seuraukset. Sinuna pitäisin vähän aikaa matalaa profiilia ja jättäisin vastaamatta yhteenkään lehteen ja julkaisematta fb tai edes tänne mtn uutta.
Monessa paikassa on ollu juttua että sun taustoja selvitetään nyt aika perinpohjasesti että varaudu siihen että sieltä saattaa vielä jtn tulla esiin.

Moniko suomalainen pystyy ostamaan tuon mukin? Aika harva.. No suhtautuminen on sen mukaista ja kateutta riittää.

Ois kannattanu tehdä tarjous puhelimessa niin ei olis tullut tuollaista.. tai olla vaa yksinkertaisesti antamatta juttuka lehdille ja poistunut vähin äänin paikalta huudon jälkeen. Mutta itse vielä toit muut mukit mukanasi ja esittelit niitäki... eli itsepäs soppas keitit. Ihmiset ovat ilkeitä ja se ei voi tulla yllätyksenä. Pitää vaa kestää julkisuuden seuraukset. Sinuna pitäisin vähän aikaa matalaa profiilia ja jättäisin vastaamatta yhteenkään lehteen ja julkaisematta fb tai edes tänne mtn uutta.
Monessa paikassa on ollu juttua että sun taustoja selvitetään nyt aika perinpohjasesti että varaudu siihen että sieltä saattaa vielä jtn tulla esiin.

Moniko suomalainen pystyy ostamaan tuon mukin? Aika harva.. No suhtautuminen on sen mukaista ja kateutta riittää.
Saa mun taustoja selvittää, mutta toivottavasti totuutta ihmiset alkaa kirjoittaa eikä höpö höpö juttuja. Ei mun taustoissa kuitenkaan ole mitään erikoista. Yrittäjä ja viiden lasten äiti vaan olen, kuin myös keräilijä. Koko juttu on niin tyhmä...Mutta nyt töihin lähden sorry en vitsi enempää edes kommentoida.(y)

Älä välitä ilkeistä kommenteista!!! Se on vain kateellisten pölinää.

Toisia harmittaa kun pitää pohtia kaupassa riittääkö rahat jauhelihapakettiin JA broilerisuikaleisiin vai pitääkö toinen jättää kauppaan. Sinä voit varmasti lappaa ostoskärryysi ihan mitä haluat, ei tarvitse katsoa hintaa.

Älä välitä!!! Jatka vain entiseen malliin ja tsemppiä! Ehkä se seuraava muki on ehjä ja täydellinen harvinainen muki.

Mutta on sulla kyllä paksu upea tukka! Suomalaiset on varmasti kateellisia siitä, kuin myös paksusta lompakosta.
Mutta ei se oikeuta haukkumaan, ihmiset on käyttäytynyt kurjasti ja se on Suomen syytä, liian helppo kasvottoman huudella!

Ja opitko tästäkään yhtään mitään? No et. Jatkat silti asioidesi kertomista julkisesti ympäri nettiä vaikka sua on varoiteltu asiasta monia vuosia. Sulla ei selvästikään itsesuojeluvaisto toimi etkä osaa suojata lapsiakaan.

Itse kerrot täällä kaiken ja nyt uhriudut. Tekopyhää. Normaalilla järjellä varustettu ei esim. kertoisi täällä, että antaa velkojen mennä ulosottoon. Turha kitistä yksityisyyden menettämisestä kun itse kaiken täällä niin avoimesti kerrot. Katse peiliin ja mieti kannattaisiko jatkossa toimia toisin.

Tosta nettikiusaamisesta olen kyllä samaa mieltä, mutta jostain syystä se täällä sallitaan yp:n taholta...ja nyt tarkotan kiusaamisella lähinnä sitä miten julmasti ihmiset arvostelevat jonkun muumimukikohun varjolla jo toisen ulkonäköäkin.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Tosta nettikiusaamisesta olen kyllä samaa mieltä, mutta jostain syystä se täällä sallitaan yp:n taholta...ja nyt tarkotan kiusaamisella lähinnä sitä miten julmasti ihmiset arvostelevat jonkun muumimukikohun varjolla jo toisen ulkonäköäkin.
Ja vielä aikuiset ihmiset. Onhan tuollainen ulkonäön arvosteleminen ja haukkuminen ihan ala-arvoista. Minkälaisen mallin nämä haukkuja omille lapsilleen antavat? Että toisten ulkonäköä saa ihan vapaasti arvostella ääneen?

Ja opitko tästäkään yhtään mitään? No et. Jatkat silti asioidesi kertomista julkisesti ympäri nettiä vaikka sua on varoiteltu asiasta monia vuosia. Sulla ei selvästikään itsesuojeluvaisto toimi etkä osaa suojata lapsiakaan.

Itse kerrot täällä kaiken ja nyt uhriudut. Tekopyhää. Normaalilla järjellä varustettu ei esim. kertoisi täällä, että antaa velkojen mennä ulosottoon. Turha kitistä yksityisyyden menettämisestä kun itse kaiken täällä niin avoimesti kerrot. Katse peiliin ja mieti kannattaisiko jatkossa toimia toisin.
Niinpä ja eikö Milanna ole tullut ajatelleeksi, että rahan paljoudella leuhkiminen ja kalliiden ostosten esitteleminen voisi saada jonkun sairaan tyypin vaikka stalkkaamaan itseään ja perhettään? Kaikenlaisia hörhöjä kun maailmassa on. Luulisi, että kun on viisi lastakin, niin jo heidänkin takiaan pitäisi ennemminkin matalaa profiilia.

Niinpä ja eikö Milanna ole tullut ajatelleeksi, että rahan paljoudella leuhkiminen ja kalliiden ostosten esitteleminen voisi saada jonkun sairaan tyypin vaikka stalkkaamaan itseään ja perhettään? Kaikenlaisia hörhöjä kun maailmassa on. Luulisi, että kun on viisi lastakin, niin jo heidänkin takiaan pitäisi ennemminkin matalaa profiilia.
Eikä pelkästään stalkkereita vaan ihan rikolliset saattaa kiinnostua kun esitellään omaisuutta mitä kannattaa varastaa.

On muitakin rikollisia kuin ammattilaiset. Tiedä vaikka joku piripää saisi päähänsä lähteä varkaisiin. Kaikenlaista porukkaa kun tämä maa kantaa päällään.

Niin, onhan niitä. Tosin piripäät kykenevät kalauttamaan vain aseman nurkilla: yksikertaisempaa, nopeampaa, ja kaulautettavan arvoisia ovat kaikki, joilla on käsilaukku tai lompakko takataskussa. Kerralla saa varmati kaiken. vain sitä yhtä annosta varten, jonka he tarvitsevat illaksi. Ainaisesti sekavassa tilassa olevat pirit eivät edes halua lähteä "sekoilee" turhaan maailmalle, erehtymään osoitteesta, ajasta ja paikasta.. Miksi siis sellaiset edes lähtisivät Maskun pikkukylälle murtovarkaisiin. Sitten taas ne paikalliset pierut... he olisivat käyneet jo aiemmin ja enemmän kuin kerran tai kahdesti, jos osoitteessa olisi jotain nyysittävää

Muumimuki on menneen talven lumia. Mammat jossain Peltolanniemen peräkylällä niitä enää keräilee. Voi kivasti hörpätä niistä sitten kahvia, kun tekee samalla violettia maalaisraitaa hiuksiinsa kotivärillä.