Tässä mammoille vitsejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vitsiniekka 77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vitsiniekka 77

Vieras
Kaksi etelämpää saapunutta kaveria oli autokuskin hommissa Brunbergilla. Ajelivatpa siinä Porvoontietä pitkin kohti Helsinkiä. Oli kylmä talvipäivä ja niin kävikin, että keliin tottumattoman miehen ohjaama auto lähti sivuluisuun ja kuormuri liukui pois tieltä läheiselle pellolle kyljelleen. Takaovet avautuivat ja koko lasti neekerinpusuja levisivät pitkin pengertä. Saapuipa paikalle pari suomalaista Mersullaan. Nähdessään onnettomuuden ja kaksi tummaa kaveria seiskelemassa onnettomasti hangessa kädet lanteillaan, toinen miehistä pysäytti auton ja juoksi pelästyneenä pellolle, jossa alkoi järjettömästi tallaamaan paketeista lentäneitä neekerinpusuja.
- Mitä sinä Esko oikein teet? kysyi toinen suomalaismies.
- Perkele, Pera, tuu auttamaan! Etsä nää, kaks on jo kuoriutunu!

#

#

Olipa kerran neekeri nimeltä Hula. Hän oli rakastunut erään kuninkaan tyttäreeseen. Eräänä päivänä Hula meni pyytämään kuninkaalta hänen tyttärensä kättä. Kuningas ei ottanut Hulaa tosissaan vaan sanoi hänelle:
- Saat tyttäreni jos tapat paljain käsin leijonan ja tuot sen minulle.
Seuraavana aamuna Hula toi kuninkaalle leijonan joka oli tapettu.
- Hula rakastaa, Hula tekee! sanoi Hula.
Tähän kuningas sanoi:
- Saat tyttäreni vasta kun hankit kuukauden sisälle itsellesi Cadillacin.
Meni pari viikkoa ja Hula ajoi Cadillacilla kuninkaan linnan eteen.
- Hula rakastaa, Hula hankkii! sanoi Hula jälleen.
Tällöin kuningas sanoi:
- Sinulla pitää olla 50cm pitkä penis ennen kuin annan sinun mennä tyttäreni kanssa naimisiin!
Seuraavana aamuna Hula tuli kuninkaan luokse puutarhasakset kädessä ja sanoi:
- Hula rakastaa, Hula leikkaa!

Eräs neekerikylän isäntä kyllästyi, kun kaikilla oli samanlaiset harmaat savimajat ja osti ison purkin valkoista maalia maalatakseen talonsa. Hän kiipesi katolle maalatakseen ensin savuhornin. Kuinkas ollakaan, maalipurkki tietysti tippui suoraan pihalla istun perheen viisivuotiaan pojan päälle värjäten hänet valkoiseksi.
- Äiti, äiti, huusi poika rynnätessään sisälle. - Auta minua! Olen ihan valkoinen!
- Älä häiritse kun teen ruokaa, vastasi äiti. - Kysy vaarilta apua.
Poika meni vaarin luokse ja pyysi apua.
- En minä nyt ehdi auttamaan, ärähti vaari. - Pyydä siskoasi auttamaan.
- Sisko, auta minua, olen ihan valkoinen, huusi poika.
- Minä teen läksyjä, painu ulos siitä, huusi sisko.
Poika meni masentuneena portaille istumaan ja noitui:
- Voi perkele, minä olen ollut minuutin ajan valkoinen ja nyt jo nuo neekerit vituttaa!

Mitä Jumala sanoi kun loi neekerin?
Helvetti, taisi palaa pohjaan.

Neekeri oli tilannut hienoon hotelliin itselleen huoran. Huora kieltäytyi kortsuttomasta seksistä, joten nekru kysyi, mistä niitä kortsuja saa. Huora vastasi, että aulassa on automaatti. Neekerin palatessa aulasta huora huomasi ihmetyksekseen tämän kietovan kullinsa ympäri filmirullaa. Huora kysyi:
- Mitä helvettiä sinä teet?
- Menin vähän hämilleni, koska siellä aulassa oli kaksi automaattia. Toisessa luki Sultan for gentleman ja toisessa Kodak for colors.

Mitä eroa on neekerillä ja sipulilla?
Neekeriä viipaloidessa ei tule itku silmään.

Miksi neekeri pitää valkoisia hanskoja kun on leffassa?
Tietääkseen millon laku loppuu.

Montako neekeriä tarvitaan vaihtamaan palanut hehkulamppu?
Ei yhtään. Sosiaalitoimisto vaihtaa sen niiden puolesta.

Neekeri, ruotsalainen ja suomalainen istuivat iltaa kapakassa. Illan kuluessa puhe kiertyi naisiin, sitten naimiseen ja viimein erilaisiin perversioihin. Kaverukset päättivät oikein lyödä vetoa, että kuka heistä on perverssein. Neekeri aloitti. Hän laski housut kintuun ja hiplasi pelinsä juhlakuntoon. Sitten hän työnsi suunnattomaksi paisuneen kalunsa suuhunsa ja alkoi ottaa itseltään suihin. Kun toimitus oli ohi, hän viittasi kavereita pistämään paremmaksi. Seuraavaksi laski housunsa kinttuun ruotsalainen. Hänkin hiplasi kalunsa juhlakuntoon. Sitten hän tarttui siihen kiinni, väänsi sen mutkalle ja työnsi peräsuoleensa. Sitten hän alkoi vääntelehtiä tuolissaan niin, että nai itseään takapuoleen. Kun toimitus oli ohi, ruotsalainen viittasi suomalaista pistämään paremmaksi. Kaverien temput olivat käyneet suomalaisen hermoille, joten hän nousi ja sanoi:
- Annetaan olla. Minä lähden nyt kotiin vaimon luo.
Neekerin ja ruotsalaisen naamat venähtivät ja he sanoivat:
- Jumalauta, miten perverssiä! Sinä voitit!

Ylipainoinen neekeri tapasi haltijan ja sai kolme toivomusta.
- "Haluan tulla valkoiseksi, painaa vähemmän ja saada paljon pillua", neekeri toivoi.
*POFF*
Ja hänestä tuli tampooni.

Yhteistyössä