Tässä minun ajatukset homoillasta ja homoista, Jari Tervon suulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi minä osaan muodostaa omat ajatukseni ja mielipiteeni ihan itse enkä tarvitse siihen ketään sanomaan tai peesaamaan ;)

Siviilivihkimisen puolella, adoptiota vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja enkä syrji;22263473:
Onneksi minä osaan muodostaa omat ajatukseni ja mielipiteeni ihan itse enkä tarvitse siihen ketään sanomaan tai peesaamaan ;)

Siviilivihkimisen puolella, adoptiota vastaan.

Tätä oli ihan pakko peesata! Kun olis voinut olla mun suusta tämä mielipide ja kommentti! Hyvin sujuvasti sanottu!

[QUOTE="vieras";22263503]Jo uutisvuodossa se ei osannu laukoa mitään muuta kuin paskaa.[/QUOTE]

Tervo on hieno mies.. mahtava huumorintaju ja älykkyys. Sitä ei tyhmä ihminen voikaan ymmärtää.

[QUOTE="vieras";22263562]Paska vitsi on paska vitsi vaikka sen heittäis Jeesus. Eihän ne vieraatkaan jaksa nauraa sen jutuille.[/QUOTE]

Kyllä mun nähdäkseni on aina jaksaneet nauraa, paitsi tietysti ne joilla on liian pieni äo ymmärtämään Tervon vesimies-huumoria.
Vai kuvitteletko että uutisvuoto pyörii edelleen stan saanilan voimin.. haahhaha. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja enkä syrji;22263618:
Älykäskin ihminen näkee maailman omilla silmillään eikä ole automaattisesti oikeassa. Tosin älykkään ihmisen tuskin useinkaan tarvitsee peesata ketään tai haukkua ketään toista tyhmäksi.

Joo näin on.

Alkuperäinen kirjoittaja enkä syrji;22263618:
Älykäskin ihminen näkee maailman omilla silmillään eikä ole automaattisesti oikeassa. Tosin älykkään ihmisen tuskin useinkaan tarvitsee peesata ketään tai haukkua ketään toista tyhmäksi.
Juuri näin. Yleensä he jotka korostavat älyään ovat niitä vähemmän älykäitä. Oikeassa elämässä en ole tavannut oikeasti älykästä henkilöä joka kehuisi älykkyydellään.

Enkä myöskään ole ikinä kuullut, että "älykkään" vitsi olisi sen hauksempi kuin "tyhmänkään".

Yhteistyössä