Tässä mun kroppaihanne, johon aion pyrkiä! MIkäs teidän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kovaa työtä tiedossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
et sä tolta voi näyttää 57kg painossa :D

Mä olen 169cm ja 51kg. Olen sopivan hoikka, en luinen. Olen tyytyväinen pianoon, mutta voisin olla kiinteämpikin!

Esimerkki kivasta kropasta:
http://cache.gawkerassets.com/assets/images/39/2010/06/megan_fox_061710.jpg

Nämä on myös kauniita: http://www.blogcdn.com/www.luxist.com/media/2008/08/emporio3.jpg

Itselläni vain ei ole oikein tissejä ja takapuoli roikkuu.. Muuten olen ihan hyvä. :)

[QUOTE="Manttu";24629777]Miksi haluat näyttää alipainoiselta?[/QUOTE]

MInusta tuo ei näytä alipainoiselta, tosi hoikalta kyllä. Haluankin näyttää hoikalta, ihanteeni ei ole kovin muodokas tai pyöreä. Olen liian kauan ollut naisellisen pyöreässä vartalossa, enkä pidä siitä.

Ihannoiko joku oikeasti tuota Keiran kroppaa? Aina olen ajatellut että kaunis nainen, mutta aivan liian laiha. Miehenkin ainoa kommentti naisesta on, että "paremman näköinen vaatteet päällä".

Aaaiiikasta paljon saisi laihduttaa ja kituuttaa tuollaiseen kroppaan. Minun pitäisi vetää oikeasti puolikuolleeksi asti, että saisi kurvitkin pois.

et sä tolta voi näyttää 57kg painossa :D

Mä olen 169cm ja 51kg. Olen sopivan hoikka, en luinen. Olen tyytyväinen pianoon, mutta voisin olla kiinteämpikin!

Esimerkki kivasta kropasta:
http://cache.gawkerassets.com/assets/images/39/2010/06/megan_fox_061710.jpg

No juu, en taida ihan vielä 57-kiloisena näyttääkään, mutta se olisi sellainen realistinen tavoite, ainakin aluksi. Mutta voi hyvä luoja, miten ihana kroppa onkaa linkittämässäsi kuvassa, jopa ihanampi kuin omassani!

Ihannoiko joku oikeasti tuota Keiran kroppaa? Aina olen ajatellut että kaunis nainen, mutta aivan liian laiha. Miehenkin ainoa kommentti naisesta on, että "paremman näköinen vaatteet päällä".

Aaaiiikasta paljon saisi laihduttaa ja kituuttaa tuollaiseen kroppaan. Minun pitäisi vetää oikeasti puolikuolleeksi asti, että saisi kurvitkin pois.

Kyllä minä ihannoin. Ainakin kuvissa näyttää upealta. Onhan tuossa työtä, eikä mulla tuollaisesta vartalosta sinänsä pakkomiellettä ole, päivä kerrallaan katsotaan, miltä alkaa näyttää ja tuntua. Mutta fakta on myös se, että olen pullea nuoreksi pituisekseni naiseksi, tahdon olla todella hoikka, en yhtään pehmeä. Luulen, että mun tulee painaa ainakin alle 60kg ollakseni sellainen kuin tahdon.

Scarlettilla on hyvä kroppa. Tässä myös aika lähellä omaa ihannetta:
images

Alkuperäinen kirjoittaja kovaa työtä tiedossa;24629838:
MInusta tuo ei näytä alipainoiselta, tosi hoikalta kyllä. Haluankin näyttää hoikalta, ihanteeni ei ole kovin muodokas tai pyöreä. Olen liian kauan ollut naisellisen pyöreässä vartalossa, enkä pidä siitä.

Se kuva on THINSPIRATION-sivustolta joka ihannoin anorektikoita ja pitää anorexiaa elämäntapana. Jos se ei ole sairasta niin mikä sitten.

• Tykkää
Reactions: aspartaami
[QUOTE="heips";24629948]Se kuva on THINSPIRATION-sivustolta joka ihannoin anorektikoita ja pitää anorexiaa elämäntapana. Jos se ei ole sairasta niin mikä sitten.[/QUOTE]

No anoreksia toki on, mutta se, että keiran kuva on thinspiration-sivustolla ei tarkoita mitään.

Yhteistyössä