Tässä mun kroppaihanne, johon aion pyrkiä! MIkäs teidän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kovaa työtä tiedossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tän naisen kropp kelpais mulle: http://www.google.fi/imgres?q=zuzana+bodyrock&hl=fi&client=firefox-a&hs=5sZ&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1320&bih=714&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=UFcbvh8sk5DGVM:&imgrefurl=http://www.endthetrendnow.com/2011/08/10/bodyrock-tv-zuzana/&docid=jOJ7kd3LDxskoM&w=344&h=688&ei=0-hwTqr7CYzMtAaopamFBw&zoom=1&iact=hc&vpx=659&vpy=282&dur=1251&hovh=318&hovw=159&tx=106&ty=205&page=1&tbnh=163&tbnw=82&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:12,s:0

Oon katellu sen treenivideoita netissä ja on kyllä rankkaa treeniä!

Aloituspostauksen Keiran kuvaa on selvästi photoshopattu, kyljet on paitakin huomioon ottaen liian "repaleiset".

Onhan se siltikin aika luikku:

keira-knightley.jpg

Keiran kroppa olisi minunkin ihanne. Mutta en ikinäikinä ikinä voisi saada sellaista, ellen kävisi jossain höyläyksessä. Olen laihimmillani painanut 50 kg. (174cm) ja silti lantio oli järkkyleveä. Omistan siis ne paljon parjatut raskaat luut.
Olen todella katkera siitä. Ja kateellinen, kun näen kapealanteisia naisia. Haluaisin olla sellainen, mutta koskaan se ei ole kohdallani mahdollista. :(

Mun ainakin on ihan turha ottaa kroppatavoitteekseni esim. tuota ketjun bikinikuvaa (en tiedä kuka tuo on). En tällä vartalotyypillä tule ikinä näyttämään tuolta. Tai ehkä jonkun sadan kirurgikäsittelyn jälkeen kun kroppaani olis lisätty ehkä 10 litraa silikonia ja imetty rasvat pois kaikkialta mihin ne luontaisesti kertyy mulla, kenties poistettu joitain kylkiluitakin.

Tuohon miltä Keira näyttää mulla sentään olis jotkut mahkut ihan luonnollisin avuin ja se vielä parantaisi terveyttäni. Tällä hetkellä oon 172/52 kamala laiha rimpula, jolla pömppis ja todella paska kunto. Jos harrastaisin tarpeeksi eli todella paljon liikuntaa että mulle kehittyisi vähän lihasta ja vatsalihakset tukisivat niin että toi pömppä katoaisi (kieltäydyn uskomasta että se olisi puhdasta läskiä tällä painoindeksillä), mun vartalo olisi varmasti aika lähellä tuota. Nyt ootan vaan että saisin kerättyä motivaatiota tehdä jotain asian eteen.

Tiimalasivartalo voi olla todella kaunis, mut harva suomalaisnainen on luonnostaan sitä tyyppiä, yhtään missään painossa. SInällään se on ihanteena aivan yhtä epäterveellinen kuin ylenmääräinen laihuuskin (joka sentään periaatteessa on jokaisen saavutettavissa, vaikka ei kaikilla näytäkään yhtään hyvältä) ja ruokkii vaan turhaa tyytymättömyyttä omaa vartaloa kohtaan.

Ei kai kukaan, aikuinen nainen tosissaan ihaile noita naisia, kuten keiraa:o Siis tuohan on melko luonnoton vartaloihanne aikuiselle, suomalaiselle naiselle. Se nyt vaan on niin, että naisen ei kuulu olla täysin rasvaton. Monelle naisella olisi helpompi olla ilman noita kamalia kauneusihanteita, joihin ei voi edes päästä. Tässä mun mielestä kaunis, naisellinen vartalo, REALISTINEN kroppa aikuiselle ihmiselle. Miksi pitäisi olla aina niin timmi ja kuin lehden kannesta repäisty.

http://t2.tagstat.com/image06/4/d58a/800g054ldma.jpg

Mun mielestä Keira on kaunis. On ehkä laiha joo, muttei kyllä anorektisen laiha. Oletteko nähneet ees anorektisen laihoja ?? Googlatkaa toki..

Mä en osaa sanoa mikä olisi mun ihannevartalo - tykkään Keiran mallisista, ja tykkään muodokkaista. Anorektikoista ja läskeistä en pidä. Mun mielestä muodokas ja lihava ei ole sama asia, niinkuin lihavat yleensä kuvittelee.

Mä olen jo sen verran vanhempi, etten mistään teinityttöjen tai parikymppisten kroppia ihaile, mutta minusta Sarah Parish on ollut aina kaunis. Hänen kroppansakin voisin ottaa.

Ja mä tykkään kyllä myös tuosta Bootyn linkittämästä pyllystä, näyttää varmasti ihanan "puristettavalle" myös farkuissa. :D

Mä olen jo sen verran vanhempi, etten mistään teinityttöjen tai parikymppisten kroppia ihaile, mutta minusta Sarah Parish on ollut aina kaunis. Hänen kroppansakin voisin ottaa.

Ja mä tykkään kyllä myös tuosta Bootyn linkittämästä pyllystä, näyttää varmasti ihanan "puristettavalle" myös farkuissa. :D

Ainut huono tuossa on se, että se on silikonipeppu. Mutta muuten kyllä tykkään isommasta perästä...

Mä voisin kyllä ottaa nuo Keiran vatsalihakset, mutta muuten vois olla enemmän painoa ja rasvaa kehossa. Tosin ei taida moinen kombinaatio onnistua, pitää olla aika vähärasvainen keho että saa vatsalihakset noin näkymään. :)

http://www.youtube.com/watch?v=4JipHEz53sU&ob=av2e

Ehdottomasti tuo, ei vaan ihan tällä 152cm varrella taida onnistua plus mistä saan tommosen "mustan tytön pepun" :/

Ihanaa, että Scarlett Johansson 160 cm on näillä listoilla. Mä olen aina saman mittaisena kokenut olevani ihan tappi ja siksi epäkiinnostava (vartaloltani), mutta voisinko ehkä sittenkin olla hyväkroppainen...........

Yhteistyössä