Tässä näkee tän eron miehen ja naisen välillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Eilen musa pinosta innostuneena koitin ettiä juutuubista "mein" biisiä.
No sitä ei sit löytyny ja rupesin ettiin sitä cd:tä missä se biisi on.
Kauheen vaivan näin että löysin sen levyn.
Kuuntelutin sen miehellä, joka ei muistanu koko biisiä.
Minä sille selitin ummet ja lammet miks mä koen että se on mein biisi, useesti sillon tanssittiin sitä vikabiisiä yökerhossa ja sen biisin aikana me suudeltiin (muistan vieläkin sen fiiliksen siitä hetkestä :heart: eka kerran ja sen jälkeen ollaankin kävelty käsikädessä takasin pöytään ja sen jälkeenkin.
Mä lasken että silloin alkoi meidän yhteinen taival :heart:

No... mies sit innostu, hän kun muistaa erään toisen biisi mikä silloin soi aina kans vikana biisinä ja meni kansalle ku vääräraha!
Se näki kovasti vaivaa että mäkin muistasin sen biisin.... A tyypin: PESE BEIBI HAMPAAS! :o

Niin ja siis se mein biisi on Hausmylly - Vie pois

:D Meillon vähän sama kun ite muistan että tanssittiin sillon ku tutustuttiin tota Let's twist againia, niin mies muistaa vaan Tom Jonesin Sex Bomb -biisin. Mä kun en tykkää tuosta Tom Jonesista, niin en kyllä kelpuuta sitä "meiän" biisiksi :D

meillä ei varsinaisesti ole "meidän biisiä" mut sillon kun alettiin seurustella niin finkkujen oikeesti soi 900 kertaa päivässä jasiitä tulee mieleen meidän suhteen alkuajat :heart:
miehelle sit sitä joskus tossa puhuin et finkkubiisistä tulee niin alkuajat mieleen! mies: jaa mistä? eiku niin,sehän oli se se se se.. "en pysty enkä kykene,en kuule enkä nää.." :D
joo,just se :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
meillä ei varsinaisesti ole "meidän biisiä" mut sillon kun alettiin seurustella niin finkkujen oikeesti soi 900 kertaa päivässä jasiitä tulee mieleen meidän suhteen alkuajat :heart:
miehelle sit sitä joskus tossa puhuin et finkkubiisistä tulee niin alkuajat mieleen! mies: jaa mistä? eiku niin,sehän oli se se se se.. "en pysty enkä kykene,en kuule enkä nää.." :D
joo,just se :xmas:

Ihan asiasta viidenteen: koira kuvia? Tuoreita? :saint:

huoh, miehet. :D

oma ukkoni on kanssa semmoinen putkiaivoisuuden edustaja että ei mitään rajaa.

kerran olin tiskaamassa keittiössä. mies luki lehteä ruokapöydässä. pöydällä oli likainen lautanen, jonka päällä oli jotain roskia (perunankuoria, teepusseja). pyysin miestä tuomaan lautasen, että voisin tiskata sen. ukkoni nousee pyödästä, kaataa roskat ruokapöydälle ja kiikutta lautasen onnellisena minulle. :DD vähän aikaa oli monttu auki, että mitä sä just teit.

Meillä oli miehen kanssa samantapainen keskustelu joskus. Mä muistelin meidän tapaamista Provinssirockissa ja muistin sukkia myöten mitä herralla oli päällään. Muistin mitä keikkaa me kuunneltiin ja mistä juteltiin, muistin että sillä oli Dressmanista ostettu rikkinäinen sateenvarjo ja että se pureskeli salmiakkipurkkaa.
Muistelin meidän ensimmäistä kesää ja muistin vaikka mitä. Kuunneltiin CMX:n Kultanaamiota ja sen kylppärissä tuoksui jostain syystä tuomelle. Se itse tuoksui vaikka mille ihanalle ja käytti usein sellaista tosi suloista paitaa joka mullakin oli usein päälläni :heart: Radiossa soi Liekin Pienokainen.

Mies innostui kans muistelemaan. "Niin sulla oli silloin punainen tukka ja semmonen farkkuhame!"
Minä: "Ei muuten oo ollut kumpiakaan" :o
Mies: "Ai jaa"

Alkuperäinen kirjoittaja suna:
huoh, miehet. :D

oma ukkoni on kanssa semmoinen putkiaivoisuuden edustaja että ei mitään rajaa.

kerran olin tiskaamassa keittiössä. mies luki lehteä ruokapöydässä. pöydällä oli likainen lautanen, jonka päällä oli jotain roskia (perunankuoria, teepusseja). pyysin miestä tuomaan lautasen, että voisin tiskata sen. ukkoni nousee pyödästä, kaataa roskat ruokapöydälle ja kiikutta lautasen onnellisena minulle. :DD vähän aikaa oli monttu auki, että mitä sä just teit.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meillä oli miehen kanssa samantapainen keskustelu joskus. Mä muistelin meidän tapaamista Provinssirockissa ja muistin sukkia myöten mitä herralla oli päällään. Muistin mitä keikkaa me kuunneltiin ja mistä juteltiin, muistin että sillä oli Dressmanista ostettu rikkinäinen sateenvarjo ja että se pureskeli salmiakkipurkkaa.
Muistelin meidän ensimmäistä kesää ja muistin vaikka mitä. Kuunneltiin CMX:n Kultanaamiota ja sen kylppärissä tuoksui jostain syystä tuomelle. Se itse tuoksui vaikka mille ihanalle ja käytti usein sellaista tosi suloista paitaa joka mullakin oli usein päälläni :heart: Radiossa soi Liekin Pienokainen.

Mies innostui kans muistelemaan. "Niin sulla oli silloin punainen tukka ja semmonen farkkuhame!"
Minä: "Ei muuten oo ollut kumpiakaan" :o
Mies: "Ai jaa"

Tästäpä tuli mieleeni yks juttu :D

Oltiin seurusteltu muutama kuukausi ja kyselin sit mieheltä että missäs se Hotelli Kumpeli on? kun siellä tais olla joku hyvä esiintujä sinä viikonloppuna.
Mies siihen mulle selittämään että "Kesällähän me käveltiin tota rantaa pitkin sinne hotellille.
:o
se oli ollu ihan joku muu neitokainen jota mies oli riiannu siellä rantatiellä samana kesänä mut aikasemmin (tavattiin siis alkusyksystä).

Yhteistyössä