Eilen musa pinosta innostuneena koitin ettiä juutuubista "mein" biisiä.
No sitä ei sit löytyny ja rupesin ettiin sitä cd:tä missä se biisi on.
Kauheen vaivan näin että löysin sen levyn.
Kuuntelutin sen miehellä, joka ei muistanu koko biisiä.
Minä sille selitin ummet ja lammet miks mä koen että se on mein biisi, useesti sillon tanssittiin sitä vikabiisiä yökerhossa ja sen biisin aikana me suudeltiin (muistan vieläkin sen fiiliksen siitä hetkestä :heart: eka kerran ja sen jälkeen ollaankin kävelty käsikädessä takasin pöytään ja sen jälkeenkin.
Mä lasken että silloin alkoi meidän yhteinen taival :heart:
No... mies sit innostu, hän kun muistaa erään toisen biisi mikä silloin soi aina kans vikana biisinä ja meni kansalle ku vääräraha!
Se näki kovasti vaivaa että mäkin muistasin sen biisin.... A tyypin: PESE BEIBI HAMPAAS!
Niin ja siis se mein biisi on Hausmylly - Vie pois
No sitä ei sit löytyny ja rupesin ettiin sitä cd:tä missä se biisi on.
Kauheen vaivan näin että löysin sen levyn.
Kuuntelutin sen miehellä, joka ei muistanu koko biisiä.
Minä sille selitin ummet ja lammet miks mä koen että se on mein biisi, useesti sillon tanssittiin sitä vikabiisiä yökerhossa ja sen biisin aikana me suudeltiin (muistan vieläkin sen fiiliksen siitä hetkestä :heart: eka kerran ja sen jälkeen ollaankin kävelty käsikädessä takasin pöytään ja sen jälkeenkin.
Mä lasken että silloin alkoi meidän yhteinen taival :heart:
No... mies sit innostu, hän kun muistaa erään toisen biisi mikä silloin soi aina kans vikana biisinä ja meni kansalle ku vääräraha!
Se näki kovasti vaivaa että mäkin muistasin sen biisin.... A tyypin: PESE BEIBI HAMPAAS!
Niin ja siis se mein biisi on Hausmylly - Vie pois