J
jl
Vieras
joo sama homma, laitoin valot pois.. sain avaimen ja sieltä laatikosta sen paketin.. mutta mitäs sitten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jl:joo sama homma, laitoin valot pois.. sain avaimen ja sieltä laatikosta sen paketin.. mutta mitäs sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Minä en saa koiralta mitään avainta. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Minä en saa koiralta mitään avainta. :kieh:
Sulla ei sitten pala joku valo..
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:mitkä kaikki valot pitää palaa?`on talossa, ne siniset tähdet, kahdet kynttilät ja lumiukon tähti?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:mitkä kaikki valot pitää palaa?`on talossa, ne siniset tähdet, kahdet kynttilät ja lumiukon tähti?
Palaaks sulla seinällä kuuset
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Taas ollaan jumissa. :| Eli mitä nyt kun sain koiralta avaimen?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Taas ollaan jumissa. :| Eli mitä nyt kun sain koiralta avaimen?
Avaa tuolien vasemmalla puolella oleva lipasto
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Taas ollaan jumissa. :| Eli mitä nyt kun sain koiralta avaimen?
Nyt on paketti minulla, mutta en pysty tehdä sillä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Taas ollaan jumissa. :| Eli mitä nyt kun sain koiralta avaimen?
Nyt on paketti minulla, mutta en pysty tehdä sillä mitään.
Kierteles huoneita vähän ympäri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Miten siihen saa valot, mihin kirjaimet laitetaan?
Missä on L kirjain?
Miksi en saa koiralta avainta, se kyllä kököttää kuusen vierellä.
Alkuperäinen kirjoittaja vii:Mä en saa sitä veitseä tuolta.