Tässä on ensimmäinen kuva prinsessasta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eevi";25728792]Juu hyvältä näyttää, mutta eiköhän sillä oo avustaja laittanut tukan ja meikin kuntoon... Monellako meistä on ollut oma meikkaaja sairaalasta lähtiessä.[/QUOTE]

Eipä tuosta kuvasta näy, onko meikattu. Ja tukka näyttää olevan ponnarilla, eiköhän Vickan osaa tehdä sen ihan itsekin.:D

[QUOTE="eevi";25728792]Juu hyvältä näyttää, mutta eiköhän sillä oo avustaja laittanut tukan ja meikin kuntoon... Monellako meistä on ollut oma meikkaaja sairaalasta lähtiessä.[/QUOTE]

No hei come on!!! :D

Mä ainakin kävelin heti 5min synnytyksestä ja istuin ihan normaalisti, molempien synnytysten jälkeen :D Niin erilaisia me ollaan :)

Minä en ole kävellyt kummankaan synnytksen jälkeen, tosin eka olikin sektio, joten ylös pääsin vasta seuraavana päivänä ja huonosti silloinkin ja toinen oli imukuppisynnytys ja tarkoitus oli kyllä nousta ylös ja mennä suihkuun, mutta multa meinasi mennä taju, olin sen verran heikossa kunnossa, että sängyllä maaten minut vietiin sitten osastolle, kun ei jalat kantaneet ollenkaan.

Jännä että pääsee pois sairaalasta noin pian. Ihan kuin polikliininen synnytys. Mutta ehkä heillä rauhallisempaa kotona kuin sairaalassa, kaikkien turvajärjestelyjenkin takia.

[QUOTE="vieras";25728964]Jännä että pääsee pois sairaalasta noin pian. Ihan kuin polikliininen synnytys. Mutta ehkä heillä rauhallisempaa kotona kuin sairaalassa, kaikkien turvajärjestelyjenkin takia.[/QUOTE]

Eiköhän heillä ole oma lääkäri paikalla linnassa ja sairaalaan matkaa huimat 5min ja ambulanssisaattue :D

Mä ainakin kävelin heti 5min synnytyksestä ja istuin ihan normaalisti, molempien synnytysten jälkeen :D Niin erilaisia me ollaan :)

Mulla sama juttu esikoisen synnyttyä, olisin voinut lähteä vaikka samantien kotiin.:D

Synnytys ei siis tuntunut missään sen jälkeen kun vauva oli maailmassa, joskin eivät päästäneet heti ylös vaan vasta istukan syntymisen jälkeen sain nousta vessaan. Toinen keikka oli sitten rankempi, jos ei olisi leikattu istukan takia, niin todennäköisesti olisi ollut yhtä helppoa.

Viimeksi muokattu:
huippua ajatella, että yhtä paljon se on kipeää ottanu tuonkin pimpissä, kuin taviksellakin.. ja yhtä kauan vuotaa verta kuin keskivertokansalaisetkin :D

Eihän sitä tiedä, jos on olemassa lääke, joka vähentää vuotoa ja jos ei aio imettää, niin on saanut maidonnousua estävän lääkkeen jne. Mutta joka tapauksessa tuo on mun mielestä vähäpätöisin seikka tässä iloisessa perhetapahtumassa. Ihme, että joku edes ajattelee tuollaista

Yhteistyössä