Tässä on teijän inhottavin aihe, eli rokote:D. Mutta huomasin että yks ja sama harmaa täällä jauha sama kakka joka sai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä näiden kantasoluhoitoja tarjoavien yritysten omilla sivuilla ihan avoimesti kerrotaan, että sikiöperäisiä kantasoluja eristetään sikiöistä. Yli 5-viikkoisista otetut solut eivät aiheuta yleensä erilaistumatonta solujen lisääntymistä, vai oliko se yli 7-viikkoisten. Ei ole mikään urbaanilegenda sikiöperäisten kantasolujen alkuperä.

mitä väliä onko se kikkeli tai käsi, se kun on terveydestä kysee, eikä perversi asioista vain tyhmät naura, lapsellista on myös, sama kun hihi sulla on kikkeli, olen Jenni 8v

No, en minäkään haluaisi toosani eritteitä täällä kuvailla, mutta jokainen tavallaan. Eikä mieheni haluaisi todistella mitään selittämällä omista sukuelimistään. Täysi-ikäisiä ollaan kumpikin mutta meillä on hieman kuitenkin hinkua pitää tietyt asiat ihan omana tietona :D

[QUOTE="Tii";26866911]No, en minäkään haluaisi toosani eritteitä täällä kuvailla, mutta jokainen tavallaan. Eikä mieheni haluaisi todistella mitään selittämällä omista sukuelimistään. Täysi-ikäisiä ollaan kumpikin mutta meillä on hieman kuitenkin hinkua pitää tietyt asiat ihan omana tietona :D[/QUOTE]

Kyllä emme kerro aivan kaiken meistä tai mitä milloin mieheltä tulee. Mutta tämä on uus kokemus Suomeen ja kiitos jumala, kun auttoimme jo pelkästään Suomessa yli 20 ihmisille, tiedon kanssa. Koska jo aika monet halua sinne päästä:). Ja mun mielestä hyvää se on. Mun mielestä aika hieno juttu jos se yleisin pöpö saadaan joskus edes kuuriin, kun se on melko ainoa virus joka aiheuttaa jotain 10 eri syöpää tai nosta riskit liian korkeaks

Julkaistuissa tutkimuksissa on saatu lupaavia tuloksia Mva e2 rokotteen tehosta. Sikiöperäiset kantasolut eivät aiheuta syöpää. Ei ole todellakaan niin vaarallista.

Mene toiselle lääkärille ja kysy kantasolututkimuksen nykytilasta ja haasteista. Sikiön kantasoluja ei nykyteknologialla voida käyttää ihmisillä koska riskit (mm. hallitsematon solikasvu) ovat liian suuret.

MVA-1 ja MVA-2 kannat on tarkoitettu vain ja ainoastaan laboratoriokäyttöön, eli niitä voi käyttää koepaloissa ja koe-eläimissä mutta niitä ei ihmisen hoitoon.

Mitä tämä sinun lempitutkija sanoi tästä tutkimuksesta Targeting the Human Papillomavirus E6 and E7 Oncogenes through Expression of the Bovine Papillomavirus Type 1 E2 Protein Stimulates Cellular Motility

[QUOTE="vieras";26867064]Mene toiselle lääkärille ja kysy kantasolututkimuksen nykytilasta ja haasteista. Sikiön kantasoluja ei nykyteknologialla voida käyttää ihmisillä koska riskit (mm. hallitsematon solikasvu) ovat liian suuret.

MVA-1 ja MVA-2 kannat on tarkoitettu vain ja ainoastaan laboratoriokäyttöön, eli niitä voi käyttää koepaloissa ja koe-eläimissä mutta niitä ei ihmisen hoitoon.

Mitä tämä sinun lempitutkija sanoi tästä tutkimuksesta Targeting the Human Papillomavirus E6 and E7 Oncogenes through Expression of the Bovine Papillomavirus Type 1 E2 Protein Stimulates Cellular Motility[/QUOTE]

E6 ja E7 proteini se rokote poista ja E2 proteini, siellä ei jää. Lue mielummin mitä se rokote tekee. Sä luulet etten lukenut nää tutkimukset tai en tiedä yhtään mitään. Sä etsit etsimällä ilman oikea tietoa, etkä osaa edes tutkimuksia tulkata. Kyllä kantasolut voi aiheuttaa hallitsematon kasvua, ne voi lisääntyä ja lisääntyä, mutta ne aiheuttaa hyvään laatuiset kasvaimet. Jotkut kantasolut epäillään että ehkä ne voi aiheuttaa syövän, mutta asia ei ole tutkittu, siksi pelkästään epäilys. Ne kantasolut jotka sisäältä rokote, tekee päinvastoin, ne tappaa kaikki pahoja soluja. Ne on hoidossa aika moniin sairaukseen, se on ainoa tapa poista sellainen kuin Hpv virus lopullisesti elimistöstä. Sekä estää tulevaan varteen ettei se enää tulee, eikä enää aiheuttaa mitään pahaa. Tutkittu se myös 20 vuotta jo:) Mun lempitutkija? Mulla näitä on liian monta en tiedä keneltä ees kysyä ja mitä enää:whistle:

no, mä laitan sen yhden lempitutkijan nimi ainakin tänne Outi Hovatta, joka ainakin vastai sen. Niin tutki asian ja kerro sitten onko hän maailman parhaimmista asiantuntijoista vai joku perus 2+ puupää?

E6 ja E7 proteini se rokote poista ja E2 proteini, siellä ei jää. Lue mielummin mitä se rokote tekee.

Sinulla ei siis ole mitään käsitystä siitä mitä ottamasi rokote tekee. E2 proteiini ei poista E6 ja E7 proteiineja vaan estää niiden vaikutusta. Tämä suoja jatkuu vain niin kauan kun kehossa on soluja jotka tuottaa E2 proteiinia.

Olisi etusivun uutinen jos Outi Hovatta julkaisis tukimuksen jonka mukaan sikiön kantasoluja voi käyttää ihmisten hoidossa.

[QUOTE="vieras";26867206]Sinulla ei siis ole mitään käsitystä siitä mitä ottamasi rokote tekee. E2 proteiini ei poista E6 ja E7 proteiineja vaan estää niiden vaikutusta. Tämä suoja jatkuu vain niin kauan kun kehossa on soluja jotka tuottaa E2 proteiinia.

Olisi etusivun uutinen jos Outi Hovatta julkaisis tukimuksen jonka mukaan sikiön kantasoluja voi käyttää ihmisten hoidossa.[/QUOTE]
:laugh:

mä en komenttoi enää mitään. Jos sä haluat se voi olla niin, älä vaan kerro kenelle, sun tiedot pliis.

ja Outista, hei soittaa ja kysyy:). Se kerro sulle kaiken, mä en enää tänne jaksa tulla lukemaan paskan. Jos joku mun kokemukset ja mun tiedot halua ja kyseistä rokoteetta, minuun sa ota yhteyttää, jos joku usko 2+lle, niin ei muuta kun onnea. Mulle ainakin riittä kaikki mitä mä tiedän ja tiedän myös että teen oikein ja olen onnellinen että sellainen rokote jo on olemassa.

[QUOTE="vieras";26867370]Hyvä näin. Mutta varaudu siihen että sinulle vastataan niin kauan kun jakaat väärää tai vääristynyttä tietoa yleisillä foorumeilla.[/QUOTE]

Minkälaistä väärä tietoa?:whistle:

Kuka täällä levittäkin väärä tietoa niin se on sinä, ehkä joku muu myös. Mä olen 100% varma ettei täällä ole ketään muuta joka tietä tästä rokotteesta. Kun mä tutkinut asian 6kk tai yli. Jokaisen parhaan lääkärin ja tutkijan kanssa keskstelin aivan kaikista. Sanotaan niin että 90% tutkijoista oli siitä mieltä että ehdottamasti tämä rokote. Muut 10% eivät paljon tienneet rokotteesta. Minulla on yli 100 sivuinen artikkeeli tästä ja kaikki raportit sen lisääksi 20v tutkimuksesta;)... Sä kun luet googlessa sun oma poimittuja tutkimuksia sä et näköjään edes osaa tulkata nämä. Samanlainen mäkin olin alussa. Siks otin kaikki tiedot. Siksi voin suositella kyseistä rokotteetta kaikille, se on turvallinen ja tehokas

Saitkohan sä ilmaseksi ne rokotukset tätä mainostamista vastaan? Muille tulee hyvin äkkiä huomautus mainostamisesta jos jostain tuotteesta täällä hehkuttaa, mutta tätä rokotetta saa mainostaa kymmenillä eri aloituksilla, satoja sivuja kohta pelkästään tästä! :O Eikö lääkkeiden mainostaminen ole muutenkin vähän kyseenalainen juttu? Nyt modet oikeesti, joku roti tähän touhuun!

http://groups.stakes.fi/NR/rdonlyres/F9732F38-E8F2-4608-B64B-3F83F287467F/0/Hermanson.pdf

Mä olen 100% varma ettei täällä ole ketään muuta joka tietä tästä rokotteesta. Kun mä tutkinut asian 6kk tai yli.

Silti et ymmärrä rokotteen toimintaa edes karkealla tasolla? Viimeksi tänään osoitit että sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä miten proteiinit vaikuttaa toisiinsa. On täysin selvää että et ole sisäistänyt tutkimusraporttien sisällön.

Lisäksi sinulla on paljon sekalaisia harhaluuloja HPV-viruksesta mikä viittaa siihen että et ymmärrä lääkäreiden vastauksia.

Mun mielestä tuo on moraalisesti väärin. Mistään et voi tietää niiden sikiöperäisten solujen alkuperää???!! En kyllä uskaltais antaa itseeni laittaa mitään tuollaisia. Luen paljon lääketieteestä, mutta tämä aihe on minulle vieras. Jos se on niin tehokas niin miksi Suomen kaltaisessa maassa ei tuosta rokotteesta yleisesti tiedetä mitään? Miksi sitä ei täällä jo tutkita? Mutta enpä kommentoi enempää. Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Toivottavasti vain se on sinulle Milanna se oikea ratkaisu etkä joudu siitä ikävyyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja minåä;26868063:
Mun mielestä tuo on moraalisesti väärin. Mistään et voi tietää niiden sikiöperäisten solujen alkuperää???!! En kyllä uskaltais antaa itseeni laittaa mitään tuollaisia. Luen paljon lääketieteestä, mutta tämä aihe on minulle vieras. Jos se on niin tehokas niin miksi Suomen kaltaisessa maassa ei tuosta rokotteesta yleisesti tiedetä mitään? Miksi sitä ei täällä jo tutkita? Mutta enpä kommentoi enempää. Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Toivottavasti vain se on sinulle Milanna se oikea ratkaisu etkä joudu siitä ikävyyksiin.

Eu ei hyväksy sikiökantasoluhoitoja, toistaiseksi ainakaan, siksi ei täällä ole ko. rokote saatavissa.

Miks sairaas? Et sä edes tiedä mistä ne otettu?:whistle:

Ainakin kun Eu hyväksy nämä, niin aika monet hyväät hoidot tulee Eu:uun:). Näistä jo niin monta juttuja keksitty, missä vain hyviä tuloksia. Tämä Hpv:kin juttu. Mä olen niin onnellinen ettei mulla siitä oo, eikä edes enää voi tulla, en voi edes eri tartunnan saada, samoin että jopa JOS Dysplasia tulee, mulla prosentti jotain luokka 0,001. Eli pakko olla todella epäonnekas:D

Abortoiduista sikiöistä.

Kehittyvässä sikiössä on kantasoluja suhteellisen paljon. Sikiöperäisiä kantasoluja voidaan eristää keskeytetyistä raskauksista saaduista sikiöistä, jos nainen
jolle keskeytys tehdään, antaa tutkimukselle luvan. Suomessa on tutkittu erityisesti sikiön hermostoperäisiä kantasoluja.

Hyvä, jos sulla rokote poisti muutokset. MUTTA et sinä, eikä kukaan lääkärikään, voi varmuudella sanoa onko tällä rokotteella haittavaikutuksia. Kun se 20 vuottakaan ei loppujen lopuks ole hirveän pitkä aika, entä jos jotain pahanlaatuisia muutoksia alkaisikin tulla vaikka 25 vuoden päästä rokotteen saamisesta. Kun ei voi 100% varmuudella rokotetta mainostaa täysin harmittomaksi, kun pitkän ajan vaikutuksia ei tiedetä.

:laugh:

mä en komenttoi enää mitään. Jos sä haluat se voi olla niin, älä vaan kerro kenelle, sun tiedot pliis.

ja Outista, hei soittaa ja kysyy:). Se kerro sulle kaiken, mä en enää tänne jaksa tulla lukemaan paskan. Jos joku mun kokemukset ja mun tiedot halua ja kyseistä rokoteetta, minuun sa ota yhteyttää, jos joku usko 2+lle, niin ei muuta kun onnea. Mulle ainakin riittä kaikki mitä mä tiedän ja tiedän myös että teen oikein ja olen onnellinen että sellainen rokote jo on olemassa.

Kyllähän nuo Outi Hovatan tutkimukset ovat aika hyvin julkista tietoa, ei tarvitse Outsalle soitella.

[QUOTE="vieras";26870044]Hyvä, jos sulla rokote poisti muutokset. MUTTA et sinä, eikä kukaan lääkärikään, voi varmuudella sanoa onko tällä rokotteella haittavaikutuksia. Kun se 20 vuottakaan ei loppujen lopuks ole hirveän pitkä aika, entä jos jotain pahanlaatuisia muutoksia alkaisikin tulla vaikka 25 vuoden päästä rokotteen saamisesta. Kun ei voi 100% varmuudella rokotetta mainostaa täysin harmittomaksi, kun pitkän ajan vaikutuksia ei tiedetä.[/QUOTE]
25 v päästä ei edes koko tätä prosessia ole elimistössä ja aineita jotka on rokotteessa:laugh: on sullakin tieto. Mutta ota hyvää ihminen enemmän tietoa ko aiheesta.

Sekä ootko aivan tosissaan? Luuletko että maailman asiantuntijat eivät tiedä yhtään mistään ja kaikki mulle puhuu mulle paskan? Pitääkö mun hastaa jokaista oikeuteen ja kertoa että 2+lla mulle sanoivat jotain muuta:D...? Mä en edes tajua mistä se idea syövästä oli keksitty, vaikka olin mäkin joka aineesta alussa huolissaan ja siks otin ympäri maailma selvän. Rokote ei aiheuttaa syöpä vaan päinvastoin suojaa. En ymmärrä myös ihmisiä jotka usko googleen mutta ei asiantuntioille. Vaikka on siellä paljon totta, mutta kun lue tutkimuksia niin näitä pakko myös tulkata oikein tai pyytä asiantuntijan avuksi. Sikiönkantasoluja ei aiheuttaa mitään pahaa. On jotkut solut jotka pelkästään epäillään, mutta todenäköisesti ei nekään aiheuttaa mitään ja kyseessä siis ei ole sikiön kantasoluista. Miks ei ole Eu:ssa. Niin siks kun se täällä uus asia joka ei vielä hyväksytty, sekä kun siitä rokoteetta ei vielä ole kokeiltu edes Europpaan. Se kun vast tulee ens vuoden alussa Usaan, mikä on jo hieno asia mun mielestä. Vast sitten Eu:uun aloitetaan kokeilemaan. Suomessa lääkärin mielestä jos ei tuu estoja rokote on 5-10v päästä. Se on pitkää prosessi, kun vielä pieni yritys sen valmista. Vaikka sekin kuulosta pelottavalta että pieni yritys. Mutta aika päätevä ja monet Suomen lääkärit jotka tavanneet Ricardo R. kehuu siitä, se kuulema tiedä mitä tekee ja hyvää keksintö se oli:). Itse lääkärikin pisti itseään 8 rokoteetta 22vuotta sitten, miks niin paljon niin siks kun halusi tiedä vaikutukset, mitä tapahtu jos isoilla määrillä ota

Tottakai ne tutkijat jne. kehuu rokotetta, ne saa sitä rahaa kun urpot ottaa sitä. Ja alkaa tuntua että säkin saat rahaa tästä mainostamisesta.

Ai Suomi, Usa, Ranska, Intia, yks tutkija Saksasta? Kaikkiko ne tekee yhteystyö:(:popcorn: no voi harmi. Ens kerralla kysyn plussalla, kun olen liian sinisilmäinen. Huomenna soitan lakimiehelle, haastan kaikki oikeuteen:cool:

Korjaa jos olen väärässä, mutta etkö itsekin useasti ole kertonut etsineesi googlesta tietoa ennen rokotteen ottoon päätymistä? Miten se asioiden googlettaminen tekee sinusta viisaan ja asiantuntijan, mutta vieraasta naurettavan?
Kyllä, lääkäriä olen etsinyt ja parhaat tutkijat maailmasta:). Kun halusin olla varma mihin meen ja mitä otan. Jos se olisi niin varallista niin kun 2+ väittää, en ikinä menisin. Kun mä punnitan aina haitat ja hyödyt.

Yhteistyössä