V
"vieras"
Vieras
Kuule, se ei ole ainoa tutkija joka sanoi mulle sen. Jos se tutkija olisi valehdellut tai jakanut väärä tietoa ihmisille, niin kuin muutkin. Niin voi helposti syytä hoitovirhestä ja hänen sekä muiden lääkäreitä voi helposti hastaa oikeuteen
. Kukaan ei ota sellaista vastuutta itselle. Jos lääkäri ei ole varma, niin se kerro siitä suoraan, ettei ole varma tai ettei ole tutkittu. Minun ei tarvi tutkia yhtään mitään. Kun minulla tietoa enemmän kuin kenenkään muualla täällä. Sulla ei riitä tietoa ja ei riitä tapella mun kanssa, minulla sähköpostissa vastauksia löytyy noin tai yli 50 lääkäreiltä ja tutkijoilta
. Myös oli paljon puhelisoittoja tehty. Koska luuletko että mä heti itsekin olen luotanut Meksiko rokotteen? Luuletko että kun ystävä mulle kertoi että 2v sitten se oti sen, mä saman tien pakkanut tavaroita ja menin? Minulle pelkästään kokemuksia ei kelpaa. Mun pakko olla varma. Mä liikakin olen huolestunut terveydestä jos jotain ei niin kuin pitäis. Mutta tästä rokotteesta olen 100% varma ja tiedän että se on hyvää, tehokas ja todellakin turvallinen. Turvallisempi kuin Gardasil tai pullo viinia
... Sä vaan luulet että sillä paskalla sä aiheutat mulle pahaa mieltä? No way, se ei onnistu, koska täällä kerralla mulla tietoa vähän liikakin. Sä et mulle siitä pahaa mieltä aiheuttaa. Mutta muille jotka ehkä mieti sama rokoteetta ja kun siitä kakka lue, niin ei ota ja onko kiva jos joku kuolee vaikka Hpv:n takia
kun se on virus joka voi käyttäytyä arvomattomasti. Mun lääkäri kertoi tapauksia, kellä papa oli puhdas ja ei Hpv näkynyt papassa 1v päästä pahaa syöpä ja kuolema. Niin mieti, kun siitä kuitenkin kantaa ei 1% vaan 80% Suomessa ja koko maailmassa. Tuskin joku myös halua sen pelon kanssa elää
Huh, nyt ilmeisesti et ymmärtänyt viestiäni. En ottanut mitään kantaa rokotteesi tehoon, ainoastaan kantasoluhoitojen ja geenimanipulaation eettiseen puoleen, siis siitä ei varmaan yksimielisyyttä koskaan saavuteta. TOKI kaikki kantasolututkijat lienevät yksimielisiä, eiväthän he voisi tutkimusta tehdä, jos se heidän omasta mielestään olisi moraalitonta ja epäeettistä.
Voi huoh...