Tässä on teijän inhottavin aihe, eli rokote:D. Mutta huomasin että yks ja sama harmaa täällä jauha sama kakka joka sai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuule, se ei ole ainoa tutkija joka sanoi mulle sen:). Jos se tutkija olisi valehdellut tai jakanut väärä tietoa ihmisille, niin kuin muutkin. Niin voi helposti syytä hoitovirhestä ja hänen sekä muiden lääkäreitä voi helposti hastaa oikeuteen;). Kukaan ei ota sellaista vastuutta itselle. Jos lääkäri ei ole varma, niin se kerro siitä suoraan, ettei ole varma tai ettei ole tutkittu. Minun ei tarvi tutkia yhtään mitään. Kun minulla tietoa enemmän kuin kenenkään muualla täällä. Sulla ei riitä tietoa ja ei riitä tapella mun kanssa, minulla sähköpostissa vastauksia löytyy noin tai yli 50 lääkäreiltä ja tutkijoilta:). Myös oli paljon puhelisoittoja tehty. Koska luuletko että mä heti itsekin olen luotanut Meksiko rokotteen? Luuletko että kun ystävä mulle kertoi että 2v sitten se oti sen, mä saman tien pakkanut tavaroita ja menin? Minulle pelkästään kokemuksia ei kelpaa. Mun pakko olla varma. Mä liikakin olen huolestunut terveydestä jos jotain ei niin kuin pitäis. Mutta tästä rokotteesta olen 100% varma ja tiedän että se on hyvää, tehokas ja todellakin turvallinen. Turvallisempi kuin Gardasil tai pullo viinia;)... Sä vaan luulet että sillä paskalla sä aiheutat mulle pahaa mieltä? No way, se ei onnistu, koska täällä kerralla mulla tietoa vähän liikakin. Sä et mulle siitä pahaa mieltä aiheuttaa. Mutta muille jotka ehkä mieti sama rokoteetta ja kun siitä kakka lue, niin ei ota ja onko kiva jos joku kuolee vaikka Hpv:n takia:whistle:kun se on virus joka voi käyttäytyä arvomattomasti. Mun lääkäri kertoi tapauksia, kellä papa oli puhdas ja ei Hpv näkynyt papassa 1v päästä pahaa syöpä ja kuolema. Niin mieti, kun siitä kuitenkin kantaa ei 1% vaan 80% Suomessa ja koko maailmassa. Tuskin joku myös halua sen pelon kanssa elää

Huh, nyt ilmeisesti et ymmärtänyt viestiäni. En ottanut mitään kantaa rokotteesi tehoon, ainoastaan kantasoluhoitojen ja geenimanipulaation eettiseen puoleen, siis siitä ei varmaan yksimielisyyttä koskaan saavuteta. TOKI kaikki kantasolututkijat lienevät yksimielisiä, eiväthän he voisi tutkimusta tehdä, jos se heidän omasta mielestään olisi moraalitonta ja epäeettistä.
Voi huoh...

Voi hyvä ihminen, toi ei ole ihan normaalia enää :( Oot tehny tosta asiasta itelles pakkomielteen.
Rokotteeseen en ota kantaa, mutta sun kannattais käydä seuraavaksi ihan nuppitohtorilla, siitä vois olla apua myös sinne alakertaosastolle. Lopeta hyvä ihme tuo messuaminen rokotteesta, joka ei täytä tämän maan kriteereitä. Kun se on laillistettu täällä, sitten ala puhua kansaa rokotuksiin.

mitä mä en tiedä tai en halua myöntää? Mun ei tarvi selittää mitään, koska kun kerron taas alkaa haloo. Mä tiedän koko sisäältö. Mä sanoin pistää yv, laitan sulle yli 100sivuinen artikkeeli että ymmärrät miten rokote toimii. Kun sen pitää ensiks ymmärtä ennen kun voit jotain sanoa. Myös ymmärrät miksi sen on vaikea hyväksyä mutta miks silti monet melko kaikki parhaimmaat tutkijat siitä mieltä että tämä keksintö oli hieno ja tulevaisuudessa auttaa monille naisille. Kun lääke politiikot hyväksy monia juttuja

Kukaan ei ole pyytänyt 100-sivuista tekstiä rokotteesta, vaan on kysytty ihan yksinkertaisia peruskysymyksiä, joihin sinun pitäisi pystyä vastaamaan helposti ja nopeasti jos olet rokotetta kerran tutkinut, kuten sanoit.

mitä mä en tiedä tai en halua myöntää? Mun ei tarvi selittää mitään, koska kun kerron taas alkaa haloo. Mä tiedän koko sisäältö. Mä sanoin pistää yv, laitan sulle yli 100sivuinen artikkeeli että ymmärrät miten rokote toimii. Kun sen pitää ensiks ymmärtä ennen kun voit jotain sanoa. Myös ymmärrät miksi sen on vaikea hyväksyä mutta miks silti monet melko kaikki parhaimmaat tutkijat siitä mieltä että tämä keksintö oli hieno ja tulevaisuudessa auttaa monille naisille. Kun lääke politiikot hyväksy monia juttuja

Jos et avaisi uusia ja uusia ketjuja aiheesta, niin ei tarvitsisi selittää mitään;)

Lisään vielä, että minä esimerkiksi en ole sanonut mitään rokotteesta tai siitä toimiiko se. Minua kiinnostaa lähinnä ne kantasolut, joita kerroit rokotteen sisältävän.

[QUOTE="Miuku";26873137]Voi hyvä ihminen, toi ei ole ihan normaalia enää :( Oot tehny tosta asiasta itelles pakkomielteen.
Rokotteeseen en ota kantaa, mutta sun kannattais käydä seuraavaksi ihan nuppitohtorilla, siitä vois olla apua myös sinne alakertaosastolle. Lopeta hyvä ihme tuo messuaminen rokotteesta, joka ei täytä tämän maan kriteereitä. Kun se on laillistettu täällä, sitten ala puhua kansaa rokotuksiin.[/QUOTE]
Ei kiitos, en mä psykologja tarvitse, mä voin hyvin:). Se on mun oma asia mitä omaan kroppaan pistän. Ja tiedän että näin on parempi kun elää pelon kanssa, vaikka en osaa kovin stressaata, kuitenkin tulee pelottavia ajatuksia varmasti päähään. Jos siis virus olisi ollut. Ja te jauhatte sen, te ette edes tiedä mistä kantasoluista kysee, te ette ymmärrä miten rokote edes toimii ja tehoa. Miks te ette ota selvä, miks levitätte väärän tiedon? Jos ette luota rokotteseen ja kuitenkin ette ole varmoja mitä sanotte, niin miks pakko edes kirjoittaa? Jos mä en olisi ollut varma ko rokotteesta en olisi mitään sanonut täällä. Mä kerroin Meksikon matkasta vast silloin kun olin 100% varma, mun ei tarvi täällä paska jauha

Ei kiitos, en mä psykologja tarvitse, mä voin hyvin:). Se on mun oma asia mitä omaan kroppaan pistän. Ja tiedän että näin on parempi kun elää pelon kanssa, vaikka en osaa kovin stressaata, kuitenkin tulee pelottavia ajatuksia varmasti päähään. Jos siis virus olisi ollut. Ja te jauhatte sen, te ette edes tiedä mistä kantasoluista kysee, te ette ymmärrä miten rokote edes toimii ja tehoa. Miks te ette ota selvä, miks levitätte väärän tiedon? Jos ette luota rokotteseen ja kuitenkin ette ole varmoja mitä sanotte, niin miks pakko edes kirjoittaa? Jos mä en olisi ollut varma ko rokotteesta en olisi mitään sanonut täällä. Mä kerroin Meksikon matkasta vast silloin kun olin 100% varma, mun ei tarvi täällä paska jauha

Älä nyt hajoo. Mitä tekstiä!!

Kukaan ei ole pyytänyt 100-sivuista tekstiä rokotteesta, vaan on kysytty ihan yksinkertaisia peruskysymyksiä, joihin sinun pitäisi pystyä vastaamaan helposti ja nopeasti jos olet rokotetta kerran tutkinut, kuten sanoit.

Miks et jaksa 100sivuinen artikeeli lukea?;)... Pakkohan sun sen lukea että ymmärrät, ei susta muuten viisampi tulee, eikä google aika voi auttaa

Eli silloin olisi kyse alkion kantasoluista. Se ovatko ne sikiöistä, on sitten toinen keskustelu, mutta minua kiinnostaisi nyt tietää millaisia kantasoluja ne olivat ja millä tavalla ne vaikuttavat? Miksi ne tekevät hyvää keholle?

Sikiöitä ei kai koeputkissa kasvatella edes Meksikossa. Eikös alkio ja sikiö tässä kantasoluyhteydessä ole määritelty niin, että alkiot ovat laboratoriossa hedelmöitetyistä munasoluista ja sikiöt "luonnollisella" menetelmällä alkunsa saaneita.

Abortti laillistetaan Meksikon pääkaupungissa Mexicossa. Kaupunginhallituksen vasemmistoedustajien esittämä lainmuutos hyväksyttiin tiistaina selvin luvuin huolimatta paavin, piispojen ja presidentti Felipe Calderonin vastustuksesta. Laki sallii abortin kolmen ensimmäisen raskauskuukauden aikana.

Abortti laillistetaan Meksikon pääkaupungissa Mexicossa. Kaupunginhallituksen vasemmistoedustajien esittämä lainmuutos hyväksyttiin tiistaina selvin luvuin huolimatta paavin, piispojen ja presidentti Felipe Calderonin vastustuksesta. Laki sallii abortin kolmen ensimmäisen raskauskuukauden aikana.

Ja tämä lakihan kumottiin vuotta myöhemmin. Mutta ehtihän siinä vuoden aikana saada paljon solumateriaalia tutkimuksiin.

joku täällä mua haukku tyhmäksi, mutta joku ei osaa näköjään ees lukea että rokote on tutkimuksen alla oli jo 20vuotta:D ja nyt puhutaan milloin joku keräsi jotain abortoidut solut.. ai apua

[QUOTE="vieras";26873283]Hyviä unia miehen kainalossa :)[/QUOTE]

Kiitos:D paitsi mies ei oo vielä kotona. Kamala mikä kone hän on:D. Ei ihmee että meijän 4kk ikäisenä samat geenit kuin iskällä. Meijän 4kk ei nukku enää päivisin ja neuvollassa ihmeissä kun se ryömi jo:laugh:, sellaista tapausta kukaan ei ees Maskussa ikinä tavannut

Milanna kaikella ystävyydellä:
Syytät muita siitä, että lukevat googlesta asioita ja uskovat siellä kirjoitetun. Itse kuitenkin suutut, kun kaksplussan randomkeskustelija-Milannaa ei kritiikittömästi uskota. Miksi sinä olisit luetettavampi lähde kuin google? Jos joku on aiheesta kiinnostunut, hän on jo varmasti alkanut perehtyä aiheeseen itsenäisesti. Sinun tekemäsi aloitukset aiheesta ovat siis jo turhia ja aiheuttavat selvästi vain pahaa mieltä sinulle itsellesikin.

[QUOTE="vieras";26873335]No on sulla melkoiset miehet perheessä :)[/QUOTE]

ON:D. Tää vauvakin on ihan kuin mun mies, super tehokas, ei väsyttää ikinä tuntu ja kuvittelee me miehen kanssa yhdesä vielä olemme vähän adhd ihmisiä:laugh:

ON:D. Tää vauvakin on ihan kuin mun mies, super tehokas, ei väsyttää ikinä tuntu ja kuvittelee me miehen kanssa yhdesä vielä olemme vähän adhd ihmisiä:laugh:

Eikö sinua huolestuta, jos ukko ei ole koton puolenyön aikaan, että kyseessä saattaisi olla jotain muuta kuin työnteko? Siellä se on strippipaarissa etsimässä seuraavaa perseen keikuttajaa... Taitaa Venakolla olla jo lähtölaskenta alkanut!

selvästi et tiedä mitä sinuun on laitettu. Mutta sehän on meille muille ihan sama. Itse kannat seuraukset. Täällä on muutama asiantuntija jo selvittänyt kantasoluista ja sinä et varmasti osaa sanoa, mistä sinuun ja mieheesi istutetut kantasolut ovat peräisin. Hyi hel....tti.

[QUOTE="Zap";26873847]Eikö sinua huolestuta, jos ukko ei ole koton puolenyön aikaan, että kyseessä saattaisi olla jotain muuta kuin työnteko? Siellä se on strippipaarissa etsimässä seuraavaa perseen keikuttajaa... Taitaa Venakolla olla jo lähtölaskenta alkanut![/QUOTE]

:laugh: on on joka päivää

[QUOTE="tee";26874092]selvästi et tiedä mitä sinuun on laitettu. Mutta sehän on meille muille ihan sama. Itse kannat seuraukset. Täällä on muutama asiantuntija jo selvittänyt kantasoluista ja sinä et varmasti osaa sanoa, mistä sinuun ja mieheesi istutetut kantasolut ovat peräisin. Hyi hel....tti.[/QUOTE]
hyiiii älä muuta sano en tiedä:cool::x

Yhteistyössä