Tässä suomalaisen miehen unelma vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En tiedä miten kertoisin sen hänelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En tiedä miten kertoisin sen hänelle

Vieras
Tunnen erään Aasialaissyntyisen naisen jolla on supi suomalainen junttimies joka työpäivän päätteeksi makoilee sohvalla tv:tä katsellen. Vaimo kotona hoitaa lapset, tekee normit kotityöt ja mielestäni vähän liikaakin: antaa miehelle niska hierontaa(joka päivä), tekee ruokaa, tiskaa, käy kaupoissa ja ostoksista suurin painolasti on miehen mäyräboksi, pakkaa miehen harrastuskassi lähtö valmiiksi(itse kotona hoitaa lapsia) ja kaiken huipuksi on huolissaan miehen jaksamisesta! Kun mies ottaa kotona päiväunia niin silloin vallitsee täyshiljaisuus, eli lapset ulos ja kännykät kiinni ja jos vahingossa pirisee niin sitten äkkiä kiinni(ei saa vastata!).
Okei, tähän asti luulette, että kyseessä joku thaimaalainen joka olosuhteiden pakosta kestää tämmöistä mutta voin kertoa, että kyseessä suomessa väh. lukion käynyt kielitaitoinen nainen jolla olisi parempaa käyttöä työelämässä kuin kotona miehen haaremi palvelijana

Alkuperäinen kirjoittaja palvelijatar:
Raha naisen kotona pitää. ;) Kun mies haisee rahalle, se ei haise koskaan pahalle.

Itseasiassa mies on ammatiltaan perusduunari eli käsittääkseni alle keskipalkkainen joten rahasta ei ole kyse. Myönnän, että mies on hyvin karismaattinen ja varmasti saisi teille mammoille jonot pystyyn mutta onko se kaiken arvoinen?

Lakatkaa Aasialaiset manipuloimasta tyhmiä suomalaisia uskomaan että teillä kaikki asiat menee hankeen vastapuolen kanssa täällä, mistä voisi löytää kultaisempaa miestä juonittelevalle Aasiaislaiselle naiselle kuin suomesta?

No jos se omasta tahdostaan noin tekee eikä miehen alistamana niin mikäs siinä.

Kun mä oon sairaana niin meillä mies tekee paljolti kaiken ja muutenkin leikkii lasten kaa ja kokkaa joskus, mut ihan mielelläni mä teen kotihommat ja anna miehen välillä rentoutua, mä rakastan mun miestä ja suon sen elämään mielelläni vähän luxusta ja lepoa, mä tykkään tehdä kotitöitä enemmän kuin mies.Toisaalta mun mies hieroo mua usein, tuo kukkia ja viettää aikaa mielummin mun kaa kun pois kotoa, joten kyllä mä koen olevani se joka enemmän saa.;)
Mut noita asioita ei välttämättä ulkopuolinen nää samalla lailla kun näkee sen et kumpi tekee kotityöt tai käy kaupassa.