Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Wau! Hieno homma. Ei olis vihjeitä antaa?? Tarttis saada varmaan 4-5kg mahasta ja reisistä poikkeen..
Muoks. mullakin pituutta saman verran, paino jossakin.. *punnitsee* 67kg. :O
Jaa-a, aika tasaisesti tuo läski tuntuu lähtevän
Ja en karppaa, kun joku siitä mua "syytteli".
Mulla se on kropassa kiinni kuin paska junttilan tuvan seinässä!! |O On ollu ties minkämoisia dieettejä, eikä mihkään! Pitäs kyllä varmaan jättää kaik herkuttelu, eikä suoda mitään hyvää.. :ashamed: Mä kulutan kyllä töissä kauheesti, ja on "pakko" syödä päivän mittaan kunnolla. Yritän kyllä kaikkee terveellistä mättää.
Jos oikeasti haluat laihtua niin ei mikään hetkelleinen dieetti ole oikea ratkaisu, pitää tehdä ihan kunnon muutokset elämäntapoihin. Just tuo, että ollaan ties millä kalaisoppadieetillä jota jaksaa viikon tai kaksi ja sitten palataan taas normaaliin möttömeinikiin, se ei johda mihinkään pysyviin tuloksiin.
Aluksi kannattaa pitää ruokapäiväkirjaa ja hieman laskea mistä ne turhat kalorit tulee.
Ja sitten tekee niitä pieniä terveellisiä muutoksia, esim itse jätin ruokavaliosta pois vaalean leivän (tilalle ruisleipä), riisin ja pastan (puolitin annokset ja vaihdoin täysjyvätuotteisin), lisäsin kasvisten ja marjojen osuutta, vaihdoin punaisen lihan kalaan ja broileriin.
Ja tietenkin se, että arjesta turhat herkut, kakrkit, sipsit, jäätelöt, kahvipullat pois. Viikonloppuna sallin itselleni herkkua mutta silloinkin kohtuudella, esim jäätelöä jälkiruoaksi yksi 2dl annos, ei koko litran pakettia yhdessä 1,5l cokisen kanssa.
Ja samalla lisäsin liikuntaa eli aloitin juoksulenkit, kävin kerran viikossa uimassa ja pari kertaa salilla tai jumpassa.
Paino tippui yhteensä sen 9kg noin neljän kuukauden aikana.