tässäkin on niin ilkee tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
kun mies niin innoissaan eilenkin puhui talon ostosta,yhtä romua käytiin eilenkin katsomassa ja tänään toista

mutta kun oon kertonu et mul on se patti tos rinnas,ja tietty pahin on syöpä,niin mua ei paljoo innosta uuden kodin kattominen,jos pahin tapahtuu

sairaala maksut yms,ei siinä vähävaraset kaiken lisäks taloa maksa :(

mies ei tiedä vielä enkä viitti pelotella ennenku varmistuu mikä se on,mut tekis mieli sille huutaa päin naamaa,no eihän se tietty miehen vika oo vaan mun kun en oo kertonu

eilenkin illalla itku tuli kun se nuukkumaan mennessä visioi uutta taloa...

mä ryven täällä semmosessa itsesäälissä,mut jos se nyt mulle sallitaan,eihän se tietty mitään auta :(

Miksi ihmeessä et kerro??? Eikös parisuhteen idea ole olla yhdessä ja tukea toinen toistaan niin myötä- kuin vastamäessä! Ja mietippäs jos ukkos olisi sun tilanteessas, pelkäisi vakavaa sairautta mutta sä et tietäis? Nyt kuule juttelemaan mehen kanssa!

katsoin profiilistas että oot aika nuori. sun ikäisellähän patti rinnassa voi olla vaan joku väliaikainen juttu, ei mikään kasvain tms.

mutta jos on kasvain, niin sekin useissa tapauksissa sun ikäisillä hyvänlaatuinen, joten et joudu sitä kauaa kärsimään, kun ilmeisesti olet jo lääkärilläkin käynyt, ym.

toivotaan parasta :hug:

näillä pienilläkin "omilla salaisuuksilla" saa helposti suhdetta tuhottua ja luottamusta nakerrettua. reippaasti kertomaan vaan ja toivotaan, että ei ole kystaa kummemmasta kyse.

Kerro miehelles asiasta niin hänkää ei hötkyile talolla...tarvitset tukea kun saat tulokset tietää ja eikö olis kiva ottaa mies mukaan jos tulos olis se pahin.
Anoppi kuskas miestään noihin mukanaan joka kerta ja myös silloin kun kaikki hoidot ja muut lopettettu niin mies pysyi mukana jutussa koko ajan eikä sen tarvinnu kertoo erikseen.Toivotaan parasta kumminkin.

sähläri!! ei sen tarvitse olla syöpä, vaikka sukulaisellasikin on ollut. se on kuitenkin niin harvinainen sinun ikäiselläsi. itselläni oli 25-vuotiaana peukalonpään kokoinen patti rinnassa. tottakai itsekin pelkäsin pahinta eli syöpää, mutta oli vain kysta mikä imettiin pois! koitahan vähän leputtaa hermojasi ja purkaa huoliasi myös miehellesi.

Ootko sä imettänyt? Mun ystävällä jäi rintaruokinnan jälkeen patti rintaan. Kaiken pelon ja tutkimusten jälkeen se oli täynnä maitoa. Vaikka tissittelystä oli aikaa! Ei osattu kuvitella kukaan mitään niin hyvää..

kehottaisin kyllä sua kertomaan siitä patista miehellesi ihan heti. Että saat vähän jaettua sitä painolastia.
Tiedän tunteen siitä patista rinnassa, itsellä oli kans joskus 23 vuotiaana, mutta tutkittiin, ja ihan rasvapatti vain. Huomenna jos olet lääkäriin menossa, laittaa sut varmasti mammografiaan ja sitten otetaan ohutneulanäyte. Näistä tulokset kestää jonkun aikaa.

mulla oli joku rasvapatti! pelko persiissä olin pitkään mutta osottautu pelko vääräks. tsemppiä! vaikka tiedän kyllä että ekana sitä tietenkin pahinta pelkää. mutta onneksi kuitenkin rintasyövät on suht harvinaisia noin nuorilla.

kyllä mä oon yrittäny pitää positiivisen mielen,illalla kun menee nukkumaan niin ajatukset pyörii siinä kaikista kauheimmassa. silloin on pahinta

mutta huomenna aamulla mä tuun vielä kerjäämään huomiota ennen kun lähden lääkärille

mietin et pitäskö mennä pyörällä,jännittää niin etten ajas ojaan :D

Mä olisin kans ehdottomasti tuon kertomisen kannalla..mieskin ymmärtäisi paljon paremmin sun reaktioita..ja sun on helpompi olla, ku tiedät et mies tietää..vaikeampi se on sitte kertoa, jos sieltä jotain leikattavaa löytyy!!! ET KERRO IHAN ITSESI TAKIA!!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kehottaisin kyllä sua kertomaan siitä patista miehellesi ihan heti. Että saat vähän jaettua sitä painolastia.
Tiedän tunteen siitä patista rinnassa, itsellä oli kans joskus 23 vuotiaana, mutta tutkittiin, ja ihan rasvapatti vain. Huomenna jos olet lääkäriin menossa, laittaa sut varmasti mammografiaan ja sitten otetaan ohutneulanäyte. Näistä tulokset kestää jonkun aikaa.

kauankohan noin kestää,päiviä,viikkoja?

siitä on nyt aikaa mulla n. 7 vuotta, mutta en muista tarkkaan, päiviä kuitenkin, kun ohutneulanäyte lähetetään johonki labraan ja sieltä tuli sitten kirjallinen vastaus.
Mutta oikeesti, kerro ihmeessä miehellesi, mäkin kerroin silloin nykyiselle poikaystävälleni (nykyiselle miehelleni) ja kyllä se kummasti helpotti.
Voimia ja kaikkea hyvää!

Yhteistyössä