tässsä teille, jotka väitätte koronan olevan vain flunssa

Jos m1ehen ketju noin ahdistaa niin älä käy lukemassa sitä. Mun mielestä hän teki asiallisesti aiheesta oman ketjun jotta sinne voi tehdä havaintoja ja keskustella aiheesta.
Älä *ttu säkin aloita.
Kova, että sen jutut on sun mielestä niin hlvetin kivoja. Lupaan, että en enää ikinä julkisesti ole eri mieltä kanssasi, arvon draamaqueeen kuningatar.

Onko muut huomanneet et koronahysteerikot on samoja jotka mesoaa mamuista 24/7
Eikä siis pelkästään palstalla vaan myös somessa ja livenä
Nyt kun sanoit. Niin kyllä. Ja noissa on muuten paljon yhteisiä piirteitä, keskustelun tyylissä siis. Ensin aloitetaan parilla viestillä, kohta laitellaan aloituksia päivittäin. Jos on eri mieltä niin kimppuun hyökätään ihan massana, tai jos ei ole mielipidettä, niin se tehdään sulle pakostakin. Sit "ne vastustajat" on aina tosi ilkeitä, kun itse ollaan vaan terveesti parantamassa maailmaa.
Eli jaetaan kansaa kahtia joko siksi, että voi sanoa olevansa oikeassa tai siksi, että ollaan lietsomassa paniikkia, jotta saadaan vähän hyötyä jollekin Putinille, kun Eurooppa hajoaa. Ei varmaan palstalaiset ole suoraan sen palkkalistoilla, mut ne on niitä aluksi hiljaisia seuraajia.
Maltillisia, itse ajattelevia, ei vaan saa käännytettyä millään:)

Ei ole todennäköistä, vaan hysterisointia.
Sinä ja kumppanisi hysterisoitte perustelemalla kymmeniä koronaketjuja ja vielä mollaamalla niitä, jotka eivät jaksa panikoida. Huom. Tässä oli ensimmäinen kerta, kun sanon, että olette hysterisoineet.
Ja nyt rinta rottingilla, että -mitä minä sanoin ja sanotte, että muut ovat leimanneet teidät turhanpäiväidiksi valittajiksi. Toki siitä ei saa olla eri mieltä, vaan muut ovat leimanneet teidät piste, ja teidän mielipide on se ainoa oikea.
Muut ovat väärässä sanoessaan, että eivät ole pilkanneet ketään, vaan eivät ole vain hysterisoituneet.
Ainoa oikea tapa olla huolissaan on olla samaa mieltä teidän kanssanne kaikesta.

Tuo m1ehen ceissi oli ihan vain esimerkki, minusta ikävä riepotella yhtä niminmerkkiä liikaa, koska ei ole ainoa täällä.
....
Unohda kaikki yllä, en jaksa vain pyyhkiä pois. Jatka, mitä ihmeessä olet tekemässä ja usko kaiken sen olevan totta, mitä muista ajattelet. Ihan sama mulle.
Sä saat olla tuota mieltä, eikä kukaan ota sitä oikeutta sulta pois.

Onko nyt parempi olo?

Se oli vain yksi esimerkki kaikesta keskustelusta. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.
Menen pois ja saatte puhua oikeista mielipiteistänne ja muiden mielipiteistä ja loukkaantumisisra tai mistä ihmeestä niin prkeleen paljon kuin haluatte.
Ihme kanalauma.

Ei sun pois tarvitse mennä mut älä hyökkää syyttömän ihmisen kimppuun!

Kanalaumakommentin jätän huomiotta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tätä juuri tarkoitin kun kirjoitin polarisoituneesta keskustelukulttuurista. Mistään ei saa olla huolestunut kun öyhöttäjäporukka hyökkää haukkumaan persuksi. En ole hysteerinen enkä paniikissa, ainoastaan huolissani lähimmäisistäni mutta sekin on näköjään kielletty.

Mä olen kyllä havainnut päinvastaisen ilmiön esim. FB:ssä erilaisten uutisen keskusteluosioissa. Just sellaiset, jotka ovat usein mamujutuista vaahtoamassa, naureskelevat ja vähättelevät tätä koronavirustilannetta. Usein samat naamat ja nimet.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ei ole todennäköistä, vaan hysterisointia.
Sinä ja kumppanisi hysterisoitte perustelemalla kymmeniä koronaketjuja ja vielä mollaamalla niitä, jotka eivät jaksa panikoida. Huom. Tässä oli ensimmäinen kerta, kun sanon, että olette hysterisoineet.
Ja nyt rinta rottingilla, että -mitä minä sanoin ja sanotte, että muut ovat leimanneet teidät turhanpäiväidiksi valittajiksi. Toki siitä ei saa olla eri mieltä, vaan muut ovat leimanneet teidät piste, ja teidän mielipide on se ainoa oikea.
Muut ovat väärässä sanoessaan, että eivät ole pilkanneet ketään, vaan eivät ole vain hysterisoituneet.
Ainoa oikea tapa olla huolissaan on olla samaa mieltä teidän kanssanne kaikesta.

Tuo m1ehen ceissi oli ihan vain esimerkki, minusta ikävä riepotella yhtä niminmerkkiä liikaa, koska ei ole ainoa täällä.
....
Unohda kaikki yllä, en jaksa vain pyyhkiä pois. Jatka, mitä ihmeessä olet tekemässä ja usko kaiken sen olevan totta, mitä muista ajattelet. Ihan sama mulle.

Ei kannata panikoida, vaan tarkastella tosiasioita ja tehdä niistä johtopäätöksensä.

Viimeksi muokattu:
Mä olen kyllä havainnut päinvastaisen ilmiön esim. FB:ssä erilaisten uutisen keskusteluosioissa. Just sellaiset, jotka ovat usein mamujutuista vaahtoamassa, naureskelevat ja vähättelevät tätä koronavirustilannetta. Usein samat naamat ja nimet.

montakos mamu aloitusta on tehty palstalle viime päivinä verrattuna korona aloituksiin?
Ovatko aloittajat samoja kuitenkin?
Niin, mietippä sitä.

En nyt halua kirjoittaa sitä perinteistä oletko idiootti kysymystä mutta on pakko kysyä miten et ole MUKA huomannut keskustelukulttuurin muutosta?

onko jossain kielletty olemasta huolissaan? Ei mun mielestä, turhan paniikin lietsomisesta on kyllä sanottu.
Panikointi ei auta suojautumaan virukselta, järjenkäyttö auttaa.
Pese kädet, älä lähde kipeänä minnekkään, vältä sairastuneiden seuraa.

Yhteistyössä