Tästä ei enää kevät kelit parane!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myräkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myräkkä

Aktiivinen jäsen
29.09.2005
2 509
0
36
Voi vitsi vau miten mahtava ilma! Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja pari astetta pakkasta. Viihdyttiin melkein 2 tuntia ulkona pojan kanssa, enkä vieläkään olisi halunnut tulla sisälle. Pitää hypätä takaisin ulos jahka päiväunet on nukuttu..

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Voi vitsi vau miten mahtava ilma! Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja pari astetta pakkasta. Viihdyttiin melkein 2 tuntia ulkona pojan kanssa, enkä vieläkään olisi halunnut tulla sisälle. Pitää hypätä takaisin ulos jahka päiväunet on nukuttu..

Mä kanssa ajattelin lähtee ulos auringon paistetta kattomaan.

juu... tuuppa myräkkä tänne varsinais-suomeen kahtelemmaan vähän "kaunista" talavipäivää |O |O

hyvähän se on sielä päälaella riekuskella ;) :D B)

Täällä ei voi laittaa nokkaansa edes postilaatikolle, kun ei pysy pystyssä!!! Aamupostikaan ei ole viel perillä! Puhelimella et kuule, vaikka soitat seinän taakse ja kohta varmaan menee viimenenkin ilo, eli sähköt!! Ja perkele, kun on kylymä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
juu... tuuppa myräkkä tänne varsinais-suomeen kahtelemmaan vähän "kaunista" talavipäivää |O |O

Pohjanmaalta täällä huudellaan.. :wave:

Jaa-a... Mistäs päin pohjanmaata? Täällä pohojois-pohojanmaalla ilma on tosiaan mitä äsken virkoin :o

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Helvetti tuut tänne kehumaan tommosia, kun toiset joutuu kärsiin kaameesta lumimyrskystä.... *kihisee naureskellen*

Juurikin sen takia ;) :whistle:

Mä arvasin! Kiusallas oikein ärsytät.

Ei vaan mä tykkään myrskyistä, ja just nyt on hyvä kun ei tartte vielä tehdä lumitöitäkään (vittuunnun sit illemmalla)

eipä juuri

C1453302261333.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Pohjanmaalta täällä huudellaan.. :wave:

Jaa-a... Mistäs päin pohjanmaata? Täällä pohojois-pohojanmaalla ilma on tosiaan mitä äsken virkoin :o

ihan etelä-pohjanmaalta

Yhteistyössä