Tästä kotityöstä Teemu Selänne kieltäytyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no huh huh! !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"– Kotityöt ja olen edelleen vähän huono noiden aikataulujen kanssa. Olen tietyissä asioissa todella laiska, pelaaminen vie niin paljon energiaa. Olen pessyt vuosia sitten käteni poikien läksyistä, Veeran läksyissä autan, Selänne sanoo.

Selänne inhoaa varsinkin yhtä tiettyä kotityötä.

– Kun olin pieni, meillä oli kotona tiskivuorot. Kaikki tiskattiin käsin. Sen jälkeen kun pääsin siitä irti, en ole laittanut edes astioita koneeseen. Imuroinut olen joskus, ja imuroin nytkin jos on pakko, Selänne selittää."

Ajatella, Teemu on joskus imuroinut! Upea mies!

Hienoa että mies voi valita mitkä kotityöt tekee ja tekee vain ne mukavimmat. Ne ikävät sitten tekeytyvät itsestään, vai miten se meni.

Todennäköisesti heillä käy siivooja kotona, joten niitä kotitöitä ei juuri kenenkään tarvitse siellä astianpesukoneen täyttämisen ja pyykin pesun lisäksi tehdä.

Jos on yksinään tienannut tuon omaisuuden perheelleen ja varmistanut tuollaisen elintason, niin sylkeköön vaikka kattoon kotonaan koko loppuikänsä. Eiköhän ole varaa siivoojaan ja vaikka tiskaajaankin. Toisekseen olen sitä mieltä, että se joka on päivät kotona, tekee kotityöt.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Jos mä olisin yhtä rikas kun Teemu, en tasan tekisi yhtään ainutta kotityötä! Miksi ihmeessä tekisin, kun olisi varaa palkata joku muu siihen?

Tottakai itse tienaamistaan rahoista saa nauttia. Jos mun miehellä olisi moiset tulot, en taatusti vaatisi sitä siivoamaan. Enkä siivoaisi itsekään :)

• Tykkää
Reactions: Nyynä
"– Kotityöt ja olen edelleen vähän huono noiden aikataulujen kanssa. Olen tietyissä asioissa todella laiska, pelaaminen vie niin paljon energiaa. Olen pessyt vuosia sitten käteni poikien läksyistä, Veeran läksyissä autan, Selänne sanoo.

Selänne inhoaa varsinkin yhtä tiettyä kotityötä.

– Kun olin pieni, meillä oli kotona tiskivuorot. Kaikki tiskattiin käsin. Sen jälkeen kun pääsin siitä irti, en ole laittanut edes astioita koneeseen. Imuroinut olen joskus, ja imuroin nytkin jos on pakko, Selänne selittää."

Ajatella, Teemu on joskus imuroinut! Upea mies!

Hienoa että mies voi valita mitkä kotityöt tekee ja tekee vain ne mukavimmat. Ne ikävät sitten tekeytyvät itsestään, vai miten se meni.

PEESI.

Ei mun miehenkään tarvisi tehdä kotitöitä jos sillä olisi varaa palkata meille siivooja niitä tekemään.

Sitäpaitsi jos mulla olisi itselläni noin paljon aikaa ja voimia vaativa työ mistä tulot olis tota luokkaa niin tasan palkkaisin jonkun tekemään ne inhokkihommat mun puolesta ja vapaa-aikani omistaisin tiskauksen sijaan perheelle ja ystäville.

Ei meillä mies ole koskaan koskenut esim. wc-harjaan (huuhtelee kyllä omat jälkensä pidellä) saati sen ympäristöön, tai osallistunut pyykkihuoltoon, tai tai tai.:D

Kotihommat kannattaa jakaa sen mukaan kuka missäkin on hyvä ja keneltä ne luonnistuu helpoiten ja nopeiten.:)

Teemu on hieno ukko.:heart:

Mä luulen, että jokainen joka jääkiekkoilijan (ainakin vähän menestyneemmän) kanssa alkaa seurustelemaan tietää mihin on ryhtymässä. Saa alfamiehen, rahaa, julkisuutta ja mahdollisuuden olla tekemättä töitä. Toisaalta sitten mies on usein reissussa, lastenhoito ja kotityöt on omalla vastuulla ja elämä ylipäätänsä kulkee miehen työn ehdoilla, jos mies saa työtarjouksen Siperiasta niin sitten muutetaan Siperiaan.

no meillä ei ole imuroitu vuosiin. Ei sen jkälken kun olen hankkinut mikrokuitumopin. Ei lennä pölyt.
puhdasta tulee eikä trvii raahata julmetonta vehjettä mukana. Selkäkään ei kärsi.

No nyt se lopetti uransa joten jospa se kerkiää Sirpalle vessanpönttöä kuuraamaan ja pesemään ikkunoita.

Yhteistyössä