Tästä kotityöstä Teemu Selänne kieltäytyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no huh huh! !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, ei riitä sisu kumminkaan tekeen kotihommia.

Jos mä naisena sanon olevani samanlainen, ettei kotihommat nappaa enkä niitä tee, olenhan taiteilija, niin eipä kukaan pidä sankarina.

9MM meinas mun mielestä että tuo peli olis tuonut Teemulle ehkä jotakin muuta tärkeää kuin taidon pestä veskiä tms.

En jaksa lukea ketjua, mutta epäilen, että tuossa taloudessa riittää apuvoimia hommiin kuin hommiin - rahasta se ei ainakaan kiinni ole.

Ite olen arkinen ihminen vaan, mutta minäkin kieltäydyn ruohonleikkuusta ja tukkeutuneiden viemärien aukaisuista :)

Peyote tai mikä lie olitkaan.et sinäkään kyllä vaatisi mistäs pesemään yhtään mitn jos teillä ois noin paljon rahaa. Toisex vähättelit jääkiekkoa tai pelaamista. Jaksan silti epäillä että ,et itse kyllä ole missään asiassa niin hyvä kuin Teemu jääkiekossa.

Juu niinhän se on mutta on tossa nähtävissä miehille ja naisille erilaiset vaatimukset.
Eikä mulla siitä sen kummempaa sanomista ole, olen itsekin oikeasti tosi laiska kotihommien teoissa.

Miehille ja naisille on eri vaatimukset. Mutta tämä on kyllä mielestäni erikoistapaus, jota ei oikein voi verrata muihin. Jos katsotaan ihan niitä tavallisia pariskuntia niin todellakin miehille ja naisille on erilaiset vaatimukset.

Eikö kukaan tarttunu siihen että (pelikauden aikana) Teemu on tosi paljon poissa kotoa? Jos mun mies tekis yhtäpaljon työmatkoja ja tois vastaavasti yhtä paljon rahaa kotiin,en haluaiskaan että käyttää aikaansa kotona johonkin imurointiin. Tiskit sais kyllä laittaa ainakin lasten nähden,näyttää esimerkkiä.. Meillä jokainen tuo omat asiansa tiskiin..

Eiköhän Teemulla ole varaa palkata siivooja tai vaikka kolme, joten lienee se ja sama mitä kotitöitä suostuu tekemään.

Siivoojan pitäisi olla kokopäiväisesti talossa, jos sen pitää joka aterian jälkeen kantaa Teemun astiat koneeseen. Veikkaan, että se on vaimo, joka joutuu aikuisen miehen jäljet tässäkin tapauksessa siivoamaan.

Onhan se tiedetty, että huippu-urheilijat ovat itsekkäitä narsisteja, jotka eivät sopeudu tavalliseen arkielämään, kun ovat tottuneet olemaan koko maailman napoja.

[QUOTE="Sanna";29961020]Siivoojan pitäisi olla kokopäiväisesti talossa, jos sen pitää joka aterian jälkeen kantaa Teemun astiat koneeseen. Veikkaan, että se on vaimo, joka joutuu aikuisen miehen jäljet tässäkin tapauksessa siivoamaan.

Onhan se tiedetty, että huippu-urheilijat ovat itsekkäitä narsisteja, jotka eivät sopeudu tavalliseen arkielämään, kun ovat tottuneet olemaan koko maailman napoja.[/QUOTE]

:D Kummallisen katkeraa vuodatusta.

Ajattele, että tuollaisesta narsistista Sirpa on halunnut pitää kiinni noin kauan aikaa ja halusi välttämättä tehdä vielä neljännen lapsenkin hänen kanssaan. Taitaa olla aika haluttava mies tuo Teemu myös vaimonsa mielestä :P

Jos mä naisena sanon olevani samanlainen, ettei kotihommat nappaa enkä niitä tee, olenhan taiteilija, niin eipä kukaan pidä sankarina.

mut siis joka alkaa seurusteleen taitelijan kaa ni varmaan tietää sen että mies/nainen on vähän erilainen veikkaan et selänne miehenä on kertonut kun suhde alkanu mitä tuleman pitää. auttaahan se selännekin kotona ja myönsi että ilman sirpaa se arki ei olisi toiminut.

Peyote tai mikä lie olitkaan.et sinäkään kyllä vaatisi mistäs pesemään yhtään mitn jos teillä ois noin paljon rahaa. Toisex vähättelit jääkiekkoa tai pelaamista. Jaksan silti epäillä että ,et itse kyllä ole missään asiassa niin hyvä kuin Teemu jääkiekossa.

Tästä uskallan olla kyllä sun kanssas eri mieltä.

Jos sinulla olisi taskussa olympia- ja MM-mitalit, Stanley Cup-voitto ja yli 1400 NHL-tehopistettä niin kyllä minä pitäisin sinua sankarina vaikket kotitöistä perustaisikaan ja olet nainen. Ei tämä nyt jumaliste mikään kysymys siitä ole omistaako kikkelin vai ei.

Mitä sitte? Eiköhän jokainen pari itse päätä miten kotityöt jakaa. Mä en suostu viemään roskista, jos on joskus ollutkin pakko ja olen vienyt, se ei tarkota että veisin vapaaehtoisesti.
Ei häritse kenenkään elämää, kuten ei sekään, ettei mun mies ole kertaakaan pessyt vessaa.
Meillä on omat syymme mutta jos homma pelaa ja riitoja ei ole niin ketä haittaa?
Kyllä on taas ollut uutiskynnys alhaalla..

[QUOTE="Sanna";29961020]Siivoojan pitäisi olla kokopäiväisesti talossa, jos sen pitää joka aterian jälkeen kantaa Teemun astiat koneeseen. Veikkaan, että se on vaimo, joka joutuu aikuisen miehen jäljet tässäkin tapauksessa siivoamaan.

Onhan se tiedetty, että huippu-urheilijat ovat itsekkäitä narsisteja, jotka eivät sopeudu tavalliseen arkielämään, kun ovat tottuneet olemaan koko maailman napoja.[/QUOTE]

Meinaat sitten että huippu-urheilijat eivät tee mitään? Räkivät vain kattoon aamusta iltaan. Eiköhän heidän duuni ole paljon rankempaa kuin joku astianpesukoneen täyttö kerran päivässä.

Yhteistyössä