Tätä en olis ihan heti osannu arvata! Lapsen nukahtamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Meidän lapsi, 2v 7kk ikäinen, on aina ollu tosi vaikea nukutettava. Parhaimmillaan joskus yli 2h sitä nukutettu, ja nyt se on viikon nukahtanut itse omaan sänkyynsä - omasta tahdostaan! Se yks ilta tossa n.viikko takaperin sanoi illalla et mee pois. Sinne se halus itse jäädä nukkumaan. Nyt se joka ilta viedään sänkyyn ja halitaan ja pussataan, sit pitää äitin tai isin lähtee pois ja jättää ovi auki. Sinne se sit jää kirjaa lukemaan ja nukahtaa. iHANAA! :)

Onneksi olkoon! Sain juuri meidän puolivuotiaan nukahtamaan, tunnin nukutuksen jälkeen kun tänään ois kelvannu vain isä joka sattumoisin ei oo just tänään paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Onneksi olkoon! Sain juuri meidän puolivuotiaan nukahtamaan, tunnin nukutuksen jälkeen kun tänään ois kelvannu vain isä joka sattumoisin ei oo just tänään paikalla.

mä voin nyt sanoa KOKEMUKSELLA, että joskus seki alkaa nukkuu ihan ite ;) mut toi on rankkaa kyllä. Meillä on täällä myös 10kk ikäinen joka kyl onneks yleensä nukahtaa aika helposti. Sit ne molemmat heräilee yöllä, mutta ainaki toi isompi osaa jo nukahtaa itse. Ehkä siis myös joskus ihan jopa nukkuu :) kyllä sitä pienestä ihminen ilostuu.

Yhteistyössä