Hienoa. Lämpimät onnittelut raskaudesta! Osaavat varmasti hoitaa vauvaa rakkaudella, eivätkä hylkää sitä.
Mä kannatan ihan täysillä tätä vastausta! Asiallinen, mutta pieni piikki mukana. Toivottavasti täti ymmärtäisi jättää raportoinnit sikseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hienoa. Lämpimät onnittelut raskaudesta! Osaavat varmasti hoitaa vauvaa rakkaudella, eivätkä hylkää sitä.
Laittaisin sen tölväisyn lapsenlapsesta, vaikka ei olisikaan aikuisesti tehty. nuo tyypit nälvivät niin kauan kunnes laitat luun kurkkuun. tosin ei ne silloinkaan opi, mutta kohde yleensä vaihtuu.
Ok, nyt laitoin vastausviestin menemään. Kirjoitin näin:
Hienoa, heistä tulee varmasti oikein hyvät ja rakastavat vanhemmat.
Ok, nyt laitoin vastausviestin menemään. Kirjoitin näin:
Hienoa, heistä tulee varmasti oikein hyvät ja rakastavat vanhemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja Täti Monika;23894212:Yes! Saa tätisi nokilleen jos luuli sinun pahoittavan mielesi. Jos hän vielä jatkaa aiheesta niin kysy miksi hän tuntee tarvetta informoida Markon ja Marikan asiat sinulle.
Mulle tuli mieleen, että täti on niin katkera ja pettynyt omaan tyttäreensä, ettei halua muillakaan olevan onnellisia ja hyvää elämää eläviä lapsia. Siksi se yrittää lytätä sinua ja siskoasi. Jos vielä ahdistelee, laita jotain tollasta mitä Leukistinen ehdotti. Siis jotain 'ymmärrän että olet katkeroitunut sen takia mitä tyttäresi teki muttei minulle tarvitse kostaa' tms.
Tai sitten voi olla, etten vaan enää vastaa mitään.
Mulle tuli mieleen, että täti on niin katkera ja pettynyt omaan tyttäreensä, ettei halua muillakaan olevan onnellisia ja hyvää elämää eläviä lapsia. Siksi se yrittää lytätä sinua ja siskoasi. Jos vielä ahdistelee, laita jotain tollasta mitä Leukistinen ehdotti. Siis jotain 'ymmärrän että olet katkeroitunut sen takia mitä tyttäresi teki muttei minulle tarvitse kostaa' tms.