Tatuoija paikalla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Krisse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Krisse"

Vieras
Kaipaisin tietoa tatuointeja tekeviltä tai muilta jotka osaavat auttaa :) haluaisin, että mun silmiin tatuoitaisiin eyeliner-rajaukset. Mulla on jo kaksi tatuointia, mutta mulla ei ole mitään tietoa siitä, millaista jälkihoitoa silmä tarvitsee, tekeekö se kipeämpää kuin muihin kohtiin, mitä haittavaikutuksia sillä voi olla, mitä tällainen tatuointi maksaa, ketkä/kuka näitä tekee... mun tietojen mukaan eyeliner, ja muutkin meikkitatuoinnit on aika suosittuja mm.jenkeissä, vai?

Minä teen tatuointeja, mutta en koskaan tekis niitä silmiin kellekkään tavallisella koneella.Eiköhän siihen ole käytävä joku kurssi ja siihen on varmasti kone erikseen, sellainen joka ei tärise... Ainakin täällä missä asun tehään niitä rajauksia yhdessä liikkeessä joka myy meikkejä.. Kulmat maksaa 300€, rajauksista en tiedä..

juu ei niitä tatuointiliikkeissä tehdä, vaan kauneushoitoloissa... eli kannattaa soittaa paikkakuntasi kauneushoitoloihin ja kysellä sieltä...ja kestopigmentointi nimellähän ne taitaa mennä joo...

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Sitä samaa mä kanssa mietinkin, että varmaankin on joku "erityiskone", jolla niitä tehdään, koska tavallisessahan on varmasti suuret riskit osua siihen itse silmään. Ja taitaa olla aika kallista puuhaa, koska noita tatuointeja tehdään niin harvassa paikassa.

Yhteistyössä