Tatuointi vatsassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonna

Jäsen
12.06.2004
290
0
16
Oletteko ottaneet sen ennen vai jälkeen lasten syntymän?Jos ennen niin repeytyikö tms.raskauden aikana?
Onko kovinkin kipuherkkä alue?
Kuinka alhaalla tatuointinne on?Itse ajattelin tuohon alavatsaan..lähelle häpykumpua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 20:50 paalina kirjoitti:
mulla on "sivuvatsassa" navan korkeudella ja ihan samalta näyttää kuin ennen raskauttakin...
Pakko vielä kysyä et tuliko sulle muuten mahan seudulle raskausarpia?Ilmeisesti ei kovin monella ole vatsan seudulla tatuointia kun ei vastauksia muilta tuu...

Tatuointini on tuossa vasemman lonkkaluun vieresaä, vähän alempana. Raskausarvet ei venyttäny, mutt sektiohaava meni keskeltä kuvaa. EI haittaa, joutikin se muisto saada arven lisäks...

itse otin kaksi vuotta takaperin vatsaan, oikealle hieman lonkkaluun yläpuolelle pienen tatuonnin. nyt raskaana, eikä ainakaan vielä ole raskausarvet ylettäneet kuvaan asti, vaikka arpia onkin vatsassa melkoinen määrä. eikä ole pahemmin kuva vielä venynytkään, saman näköinen kun aina ennenkin.. ainakin vielä.. kolme viikkoa vielä laskettuun aikaa, saa nähdä miltä kuva sen jälkeen näyttää..

Mulla ollut pieni kuva hieman navan alapuolella oikeassa sivussa jo jonkin aikaa. Laittaminen ei tuntunut vaikka tekijä niin ennusti. Ilmeisesti suurin osa ihmisistä kokee arkana paikkana. Tekeminen kesti 10 min joten kuva on siis tod. pieni.

Jännitän et miten sille käy mahdollisen odotuksen aikana.

Harvalla ihmisellä noita raskausarpia on. Toki massunahka on veltompi raskauden jälkeen.

Hierojana näkee paljon alastonta pintaa vaikkei katsoisikaan. Usein asiakkailla on lapset ymmärrettävästi varsin lähellä sydäntä, joten heistä ja synnytyksistä ja raskausajasta tulee puhuttua paljon. Haluaisin niin itselleni pienokaisen joten olen varsin kiinnostunut em. puheenaiheista. Anteeksi jos loukkasin.

Mullakin pieni tatuointi alavatsalla, vähän navan alapuolella toisella puolen mahaa. Ei muuttunut raskauden myötä juurikaan. Yksi pieni lähes huomaamaton arpi siitä lähtee, ei haittaa minua.

Tuosta ottamisesta on jo aikaa, mutta muistan sen verran että yllättävän vähän sattui ja oli hyvä kun sain olla selällään tekemisen aikana.

Mun kaverilla on perhonen tatuoituna navan viereen, hieman napaa ylemmäksi. Raskausaikana sen perhosen toinen siipi laajeni noin 3 kertaa isommaksi kuin toinen, mutta palautui sitten synnytyksen jälkeen ihan entisiin mittoihinsa. Kaveri on myös yksi niistä onnekkaista, jotka selvisivät ilman raskausarpia. Itse repesin tosi pahasti koko mahan ja lantion alueelta, enemmän on arpea kuin tervettä ihoa.

Yhteistyössä