Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Tuota... oletko sattumoisin Oulusta? B)
Tuo bänditatska näyttää tutulle...![]()
olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Tuota... oletko sattumoisin Oulusta? B)
olen![]()
Ahaas... taidan tietää sut! Tai mutkan kautta tietää sut... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:![]()
Yläkuvassa vanha tatska, alakuvassa lasten syntymän jälkeen jatkettuna.
*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Tuota... oletko sattumoisin Oulusta? B)
olen![]()
Miks tuommoinen hymiö??
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Tässä uusin aarteeni. :heart:
http://www.aijaa.com/img/b/00219/1783801.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Miks tuommoinen hymiö??
Tohtiikohan sitä täällä palstalla kertoakkaan...? :saint:
*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Kappas... etkös sää oo se joka on meille pintsukan mukana tulossa??
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
juupminähän se :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Tuota... oletko sattumoisin Oulusta? B)
olen![]()
Miks tuommoinen hymiö??
Tohtiikohan sitä täällä palstalla kertoakkaan...? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
juupminähän se :saint:
Kiva nähdä, että minkä näköinen heeba sieltä on tulossa. :wave:
Pirtsakka tapaus kuvasta päätellen!
Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Tässä uusin aarteeni. :heart:
http://www.aijaa.com/img/b/00219/1783801.jpg
IHANA :heart: !! Mäkin haluan tollasen! *penkoo lasten kirjahyllyä mielessään ja etsii muumi kirjaa*
Mistä sä sait idean muumi-tatskaan? En ois ikinä ite älynnyt moista!
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Kyllä, minustakin nuo linnut on aivan ihanat! :heart: Ja oikeestaan kaikki muutkin, mitä tässä on näkynyt... tatskakuume kasvaa....![]()
Fjonga: et ole tietääkseni kussut mun muroihin (luojan kiitos en edes syö muroja, jos sulla on tapana sellaista harrastaa...) tai muutakaan, tuli vaan mieleen yks juttu, jonka kaverini kertoi! :saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:Kyllä, minustakin nuo linnut on aivan ihanat! :heart: Ja oikeestaan kaikki muutkin, mitä tässä on näkynyt... tatskakuume kasvaa....![]()
Fjonga: et ole tietääkseni kussut mun muroihin (luojan kiitos en edes syö muroja, jos sulla on tapana sellaista harrastaa...) tai muutakaan, tuli vaan mieleen yks juttu, jonka kaverini kertoi! :saint:
![]()
niin mikä juttu?