Taulutelkkareista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap vieras:
Mitä sanoisitte tästä telkkarista???
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=391800&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10001&compartmentId=10012&categoryId=10231

Ymmärsinkö mä oikein, että tossa olis tallentava digiboksi...?

Mun mielestä ei ole, se automaattitallennus meinaa mun mielestä sitä kanavien tallennusta.

Alkuperäinen kirjoittaja timantit:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
No ainakin semmonen ostakaa se missä on digiviritin sisäänrakennettuna.. Säästää sähköä kun ei oo miljoonaa eri boksia ja konetta!!!

Ja kun digi viritin menee rikki menee myös tv tai päinvastoin kun tv menee rikki samalla menee digiviritin...

Asioilla kaksi eri puolta, meillä päädyttiin tv tvNä ja digiboxi erikseen

Hyvä huomio!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=391800&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10001&compartmentId=10012&categoryId=10231

Ymmärsinkö mä oikein, että tossa olis tallentava digiboksi...?

Mun mielestä ei ole, se automaattitallennus meinaa mun mielestä sitä kanavien tallennusta.

Ei taida olla.Olisi mainittu digitv.

Alkuperäinen kirjoittaja mais ku:

Mun äidillä taitaa olla tuollainen 42" ja tuntuu olevan tyytyväinen.

Toi merkki ei ainakaan osaa tehdä kotiteattereita, olen kuullut useammalta miten ovat niitä haukkuneet lyhytikäisiksi ja huonoiksi. Sony ja Panasonic ovat Tekniikan Maailman testivoittajia. Itse ostin Sony Bravian 40", mutta pohdin LG:n tuon kovalevyllisen version välillä.

No totta puhuen mä olen parikertaa pettynyt philipsin laitteisiin (ei tv, se on ollut pian kymmenen vuotta ilman vikaa), mut tuo muorin tv on toiminut ihan ok ja niillä on kotiteatterikin pelannut hyvin niiden tarpeisiin.

Mä vannon ton Sony Bravian nimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ainakin semmonen ostakaa se missä on digiviritin sisäänrakennettuna.. Säästää sähköä kun ei oo miljoonaa eri boksia ja konetta!!!

Ja kun digi viritin menee rikki menee myös tv tai päinvastoin kun tv menee rikki samalla menee digiviritin...

Hyvä huomio!

Niin mitä sitten??? Eihän se telkkarikaan näy jos digiboxi menee rikki tai sit et tee pelkällä digiboxilla mitään jos telkkari menee rikki.

ja hei,nykyään on töllöjä joissa sekä antenni että kaapeliviritin..eli ei tarvii ostaa uutta töllöä jos muuttaa semmoseen taloon missä ei oo sitä viritintä mikö töllössä..

meillä lg 42" plasma ollu jo 2vuotta,enkä vaihtais pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja ????:

Hyvä huomio!

Niin mitä sitten??? Eihän se telkkarikaan näy jos digiboxi menee rikki tai sit et tee pelkällä digiboxilla mitään jos telkkari menee rikki.

Ehkä halvempia uusia erikseen?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Suosittelen sellasta jossa on tallentava digiboxi, se on todella kätevä!!! LG on hyvä merkki samoin kuin sony!!

Minæ taas en ottaisi LG:n telkkaria, vaikka maksettais! Yks oli, mutta se oli puolen vuoden aikana enemmæn huollossa, kuin meillæ :kieh: kun tarpeeksi tapeltiin, saatiin vihdoin rahat takaisin, kun kyseessæ oli valmistusvirhe. Oli vain niin tørkeææ asiakaspalvelua LG:n maahantuojalla, ettei huonompaa voi ollakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja mais ku:

Mun äidillä taitaa olla tuollainen 42" ja tuntuu olevan tyytyväinen.

Toi merkki ei ainakaan osaa tehdä kotiteattereita, olen kuullut useammalta miten ovat niitä haukkuneet lyhytikäisiksi ja huonoiksi. Sony ja Panasonic ovat Tekniikan Maailman testivoittajia. Itse ostin Sony Bravian 40", mutta pohdin LG:n tuon kovalevyllisen version välillä.

Meillä on kaikki philipsin laitteet mitä ollu niin menny rikki hyvin pian takuun päättymisen jälkeen. tv ja videot meni jopa korjauskelvottomiksi tai siis niin et olis tullu kalliimaksi korjauttaa kuin ostaa uus.

No totta puhuen mä olen parikertaa pettynyt philipsin laitteisiin (ei tv, se on ollut pian kymmenen vuotta ilman vikaa), mut tuo muorin tv on toiminut ihan ok ja niillä on kotiteatterikin pelannut hyvin niiden tarpeisiin.

Meillä on kaikki philipsin laitteet mitä ollu niin menny rikki hyvin pian takuun päättymisen jälkeen. tv ja videot meni jopa korjauskelvottomiksi tai siis niin et olis tullu kalliimaksi korjauttaa kuin ostaa uus.

Tuli vähän väärin aiemmin toi lainaus.

osaako muuten kukaan sanoa kumpi on oikeasti parempi, plasma vai lcd ?
siitä ku oon kuullu monenmoista mielipidettä, muutama vuosi sitte plasmaa haukuttiin ja nyt oon kuullu kehuja..

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
siitä ku oon kuullu monenmoista mielipidettä, muutama vuosi sitte plasmaa haukuttiin ja nyt oon kuullu kehuja..

No LCD ilman muuta, onko sitä plasmaa oikeastaan enää paljoa myynnissäkään?

Plasma telkkareita on/myydään enemmän joten ehkä se kertoo jotain. Meiltä löytyy kumpikin ja oleellisin ero minkä mä oon huomannu niin lcd:ssä paljon tarkempi mistä kulmasta sitä telkkaria katsoo.

Plasma telkkareita on/myydään enemmän joten ehkä se kertoo jotain. Meiltä löytyy kumpikin ja oleellisin ero minkä mä oon huomannu niin lcd:ssä paljon tarkempi mistä kulmasta sitä telkkaria katsoo.

plasmatelkkari vie kuulemma enemmän sähköä :whistle: sähköyhtiöstä meille sanottiin. meillä on denverin 32" taulutelkkari ja hyvin on pelittänyt ainakin tähän asti :D

Yhteistyössä