L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Täällä päin se on ihan tavan sana tuo tavan.
AAAAAAAAAAAAARRRRGH, siinä se taas tuli!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Täällä päin se on ihan tavan sana tuo tavan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:jos tuollainen yksi sana ärsyttää niin pienet on murheesi. Itse huomaan että tällä palstalla käytetään paljon sanoja joita en itse käytä ja jotka jopa kuulostaa naurettavilta joissakin asiayhteyksissä mutta en minä siitä jaksa stressiä repiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Täällä päin se on ihan tavan sana tuo tavan.
AAAAAAAAAAAAARRRRGH, siinä se taas tuli!!:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:no niin. tässä tuli taas sanoja ja sanontoja joita en ymmärrä, mutta väliäkös sillä sitten on.
Mikä sana oli outo mukamas?
Alkuperäinen kirjoittaja sua jaksa:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:jos tuollainen yksi sana ärsyttää niin pienet on murheesi. Itse huomaan että tällä palstalla käytetään paljon sanoja joita en itse käytä ja jotka jopa kuulostaa naurettavilta joissakin asiayhteyksissä mutta en minä siitä jaksa stressiä repiä.
sinä ja sun jeesustelut taas...kai sitä nyt saa pienetki asiat ärsyttää ihmistä..ei aina tartte olla niitä maailman syvimpiä asioita mieltä rasittamassa..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:juo vettä ja pysy varjossa. en tiedä mitä tuo sanonta mahtaa tarkoittaa, lie vaikka joissakin piireissä tai jossakin päin maailmaa ihan yleinen sanonta joka tarkoittaa jotakin muuta kuin veden juomista.
Miksi muuten oletat että olisin auringossa tänään ollut? ei kaikki ne jotka ei ole koneella koko päivää olleet, ole olleet auringossa vaan vaikkapa töissä
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:juo vettä ja pysy varjossa. en tiedä mitä tuo sanonta mahtaa tarkoittaa, lie vaikka joissakin piireissä tai jossakin päin maailmaa ihan yleinen sanonta joka tarkoittaa jotakin muuta kuin veden juomista.
Miksi muuten oletat että olisin auringossa tänään ollut? ei kaikki ne jotka ei ole koneella koko päivää olleet, ole olleet auringossa vaan vaikkapa töissä
:| Sanattomaksi vetää.