tavarat kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppismyyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppismyyjä

Vieras
Meneekö koriste-esineet, kynttilät jne. kirpparilla miten hyvin? Onko kokemusta?

Mites lasten pehmolelut (puhtaat, lähes käyttämättömät)? Aku ankan taskukirjat, lasten kirjat.

Ja millä hinnalla noista ehkä eroon pääsisi? Kaikki todella hyväkuntoista, uuttakin seassa.

Kuka hullu on käskenyt ostaa kaiken mitä näkee... tuskailee tää.

Pehmolelut ovat ainakin minulla menneet huonosti kaupaksi, paitsi oikein isot. Ne ovat menneet äkkiä, kunhan hintaa on ollut korkeintaan 2 euroa. Aku Ankan taskukirjat katosivat alta aikayksikön, kun myin eurolla kappale. Koriste-esineet menevät kohtuullisen hyvin, kun myy puoli-ilmaiseksi (parillakymmenellä sentillä tai jotain ).

Näin meillä, en tiedä, mikä tilanne on muualla.

anteeks et tungen tähän ketjuun omine kysymyksineni mut en viitsi aloittaa sen takia uutta kun kirppari asiaa tääkin on.
Eli onko teistä 6pvä/15e kallis kirppari maksu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anteeks et tungen tähän ketjuun omine kysymyksineni mut en viitsi aloittaa sen takia uutta kun kirppari asiaa tääkin on.

No ei, en ole ennen törmännyt alle kahdenkympin viikkohintaan

En ole minäkään, eli ei minusta ole kallis, vaan todella halpa.

Kaikki menee, kun halvalla laittaa. Akkarit oon laittanut 2,5e, lasten kirjat samoilla euroilla, jos ihan normikirjoja, isoista ja uusista 5e, kynttilät menee ja koriste-esineet hyvin hyvin halvalla. Pehmolelut hounommin, mut kyllä nekin menee halvalla.

Kaikki roju ja roina käynyt kaupaksi paremmin kuin mikään muu. Eli siis kaikki epämääräinen tavara löytää ostajansa.

kiitoksia vastauksista:)
Mietin et vois viedä tässä pikapuolin mut mahtaako ihmiset ostaa näin joulun alla kirppareilta kun joulun jälkeen ei yleensä osteta ja kevääseen on sit aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kaikki roju ja roina käynyt kaupaksi paremmin kuin mikään muu. Eli siis kaikki epämääräinen tavara löytää ostajansa.

Tuota meillä on paljon :) Mies saattais kyllä suuttua, kun kaivaisin sen kaapeista kaiken mun mielestä epämääräisen ;)

kiitoksia vastauksista:)
Mietin et vois viedä tässä pikapuolin mut mahtaako ihmiset ostaa näin joulun alla kirppareilta kun joulun jälkeen ei yleensä osteta ja kevääseen on sit aikaa.

Nyt on juuri oikea aika myydä rojut pois nurkista. Eihän nyt ole vielä edes joulukuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Tuota meillä on paljon :) Mies saattais kyllä suuttua, kun kaivaisin sen kaapeista kaiken mun mielestä epämääräisen ;)

Elä nyt, mä kaivoin mun miehenkin kaapit ja kyllä omanikin ja lapsien ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:

Mutta halvallakaan kirpparilla ei kannata olla, jos siellä ei ole asiakkaita. Näet vain turhaa vaivaa hinnoitellessasi ja puoli-ilmaiseksi myydessäsi tuotteita.

Mulla meni pehmolelut ihan heti kun ne vein kirppikselle, hintaa oli 1-2e. Ja jos jonkinlaiset koriste-esineet kans meni hyvin kaupaks, kuhan oli pienet hinnat.

Pöytävuokrasta, 15e/6pv kuulostaa ihanteellisen halvalta. Meillä kirppis on 30e/7vrk...

Alkuperäinen kirjoittaja kirppismyyjä:
Meneekö koriste-esineet, kynttilät jne. kirpparilla miten hyvin? Onko kokemusta?

Mites lasten pehmolelut (puhtaat, lähes käyttämättömät)? Aku ankan taskukirjat, lasten kirjat.

Ja millä hinnalla noista ehkä eroon pääsisi? Kaikki todella hyväkuntoista, uuttakin seassa.

Kuka hullu on käskenyt ostaa kaiken mitä näkee... tuskailee tää.

Eiköhän noi mainitsemasi mene ihan hyvin, tai kynttilöistä en ole varma. Itsekin ostan mielelläni jonkun nätin maljakon tms. jos halvalla saa. Hiljattain ostin yhden maljakon eurolla, mies sanoi siinä vieressä, että eiks meillä jo ole tollainen. "Ei, ei ole", väitin. Kotona huomasin, että onhan meillä ihan samanlainen jo. No nyt niitä on kaksi nättiä maljakkoa. Pehmoleluja olen ostanut paljonkin lapsille, siis puhtaita ja "uuden" näköisiä. Kaikki olen pessyt koneessa ennen käyttöön ottoa, eivätkä ole menneet miksikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:

Mutta halvallakaan kirpparilla ei kannata olla, jos siellä ei ole asiakkaita. Näet vain turhaa vaivaa hinnoitellessasi ja puoli-ilmaiseksi myydessäsi tuotteita.

tää on uus kirppis ja pienellä paikkakunnalla ja kun kävin katsastamassa paikan ni täynnä oli,pari koppia tyhjänä.Odotettu on.

Yhteistyössä