Täydellinen äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeggyBundy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23193066]- ei mene töihin ennenkun lapsi/ lapset ovat muuttaneet pesästä
- huolehtii omien asioidensa lisäksi myös naapurien asiat
- ostaa lasten vaatteet merkkiliikkeistä, ei tiedä mikä Lassie on[/QUOTE]

Ja ostettuaan Merkkivaatteen, kokoa 60 cm joka on niin laadukas että varmasti kestää testien mukaan kovaa kulutusta ainakin 10 vuotta, Täydellinen Äiti ei tietenkään käytä sitä kuin yhdellä lapsellaan, koska Luciannalla on yhtäläinen oikeus ilmaista persoonallisuuttaan nimenomaan omaa luonnettaan korostavilla potkuhousuilla kuin oli veljellään Luciferillakin.

Palstan mammojen mielestä täydellinen äiti on...Tässä pari esimerkkiä joita olen huomannut täältä.(ei ole mun mielipiteitä)

-Leikkii lasten kanssa kokoajan eikä esim. istu koneella kun lapset ovat hereillä.
- tekee ruuan alusta asti itse, kuorii perunat jne. ei käytä puolivalmisteita
- ei käy saunassa alakerrassa, jos lapsi nukkuu yksin yläkerrassa, koska jotainhan voi sattua
- lasta ei jätetä yksin sekunniksikaan edes toiseen huoneeseen
- lapsi ei saa itkeä yhtään omassa sängyssä ettei vaan tule eroahdistusta

tässä esimerkkejä joita olen huomannut...jatkakaa...:) ja tää on sit ihan huumorilla.

Muuten hyvä, mutta eihän täydellinen äiti nyt mitään perunaa syö, saati lapsilleen syötä?!

Hulluinta on että me kaikki oikeasti syyllistymme tuohon täydellisyyteen ainakin jossain asiassa.
Mielestäni täydellistellä saa, kunhan ei aseta sitä normiksi muille eikä unohda nauraa itselleen:

terveisin "Mummeli, joka silitti kolmen ensimmäisen lapsensa sideharsovaipatkin"
:D

Syyllistyn monessakin asiassa. :wave:

Siis on liuta asioita joita olen laittanut itselleni tavoitteiksi koska pidän niitä hyvinä juttuina ja haluan "parasta" lapsilleni. Mutta en nyt silti näe niitä minään hyvän äitiyden mittareina vaikka toki harmittaakin jos/kun joku homma ei sitten menekään niin kuin olen suunnitellut. Enko todellakaan ajattele että kaikkien muiden tulisi pyrkiä noihin samoihin juttuihin.

ja juu, mitäs vikaa sideharsojen silittämisessä... :whistle:

ei tosin palstalta poimittuja vaan ah niin täydellisiltä tosielämän neuvojilta:

täydellisen äidin..

-vauvan bodi vaihdetaan joka kerta kun siihen tulee vesi-, kuola- tai ruokatahra ja siis heti, paitsi jos ruokaillaan niin ruokailun jälkeen.

-lapset eivät ole huonotapaisia, se on mahdotonta 2v lapsi kunnioittaa hyvillä tavoilla ihmisiä, esim. ilahtuu kaikista saamistaan lahjoista silminnähden ja ilahtuu kun hänet nostetaan kenen tahansa syliin YLIPÄÄTÄÄN hyvän äidin mittari on lasten jopa vauvaikäisen käyttäytyminen, itkevä lapsi on kaltoinkohdeltu

-vauva ei vierasta, ei ainakaan mummia ja jos vierastaa se johtuu liian harvoista tapaamisista tai siitä että toista mummia nähdään vieläkin enemmän

-vauva ei saa lämmittämätöntä maitoa tai ruokaa, niin pian kuin mahdollista hänen tulee saada kaikkea samaa kuin vanhempienkin, toisaalta suosituksia tulee noudattaa pilkuntarkasti

-lapsella ei ole ikinä mustelmaa tai naarmua, ihottumaa, eikä tämä ole ikinä flunssassa

-lapsi käyttää yöpaitaa ja aina sukkia, eikä koskaan juokse alasti, ettei vilustu

-istuu kiltisti pöydän ääressä syömässä, koska hänet on kasvatettu niin

ja paljon muuta, pientä mutta merkitsevää seikkaa joka erottaa oikean äidin vastuuttomasta tarkkailun alle joutuvasta hylkiöstä

[QUOTE="vieras";23193294]Mummeliisa vaikuttaa kyllä täydelliseltä äidiltä :)[/QUOTE]

Joskus kauan, kauan sitten kun dinosaurukset kulkivat maan päällä ja meille tuli ensimmäisiä virallisia sijoituslapsia, kävivät soskusta tekemässä tupa, tummu & tenavatarkastuksen.
Sen tuloksena saatiin sitten aikanaan kotiinkin läpyskä, jossa perheen suureksi hilpeykseksi meidät (väärin?)arvioitiin yhteiskuntakelpoisiksi ja lapsista mainittiin mm. että niillä on "Poikkeuksellisen hyvä äitisuhde".

Kun mies oli lopettanut nauramisen hän ehdotti, että alleviivattaisiin punaisella se poikkeuksellisen hyvä äitisuhde, laminoitaisiin paperi ja sitten voisin käyttää sitä läpyskaa aina tarvittaessa lasten fyysiseen kuritukseen.

:D

Yhteistyössä