Täydellinen elämä = omakotitalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, onneksi ei tarvitse valita. Valitsin jo aikoinaan miehen huolellisesti. Meillä on rakkautta ja rahaa. Kyllä tämä voittaa nuoruuden pers'aukisten poikaystävin kanssa styylailun. Onneksi raha ei automaattisesti sulje pois rakkautta. :)

Mun kaverikin teki tällaisen valinnan...enkä sano että ois mitenkään väärin...mutta itsestäni ei siihen ois kun kyseessä on kuitenkin liki oman isän ikäinen puoliso.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Ehkä se nainenkaan ei enää välitä - ja sillä on omat kuviot.

No, se välittää. Itkee, suree...Omista kuvioista en tiedä, mutta lastensa kanssa on lähes aina.

No, miksi se ei voisi riittää? Olen minäkin aina lasteni kanssa ja ihan omasta halustani? Mitä kuvioita muka pitäisi olla :).

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Aika moni pariskunta elää vuosien päästä kuin kämppikset. Kyllä mieluummin pitäisin kaiken tuon, jos mies ei kuitenkaan hakkaa tai ole muuten hankala ja vaarallinen, kuin lähtisin ihan tyhjän päälle yksin. Siis jos on tottunut, että mies elättää. Itse en kyllä hyväksyisi pettämistä, mutta aika yleistähän se on, että elämä jatkuu syrjähypyn jälkeen.

Niinpä. Mutta siinä kohden jos on vielä tunteet mukana toista kohtaan niin se ei olekaan ihan sama...sydän murtuu vaan päivä päivältä.

Yhteistyössä