Mies on kertausharjoituksissa ja meillä piti pojan kanssa lähteä mummolaan pariksi päiväksi. Pakkasin hiki hatussa kamat autoon, poika penkkiin kiinni ja menoksi. Paitsi että mitään ei tapahtunu kun väänsin virta-avaimesta.
Olen täysin tietämätön noista autoista, mutta luulen että jotenkin on kait akun purkanu, vaikka eilen vielä kävin kaupassa autolla. Yritin soittaa miehelle mutta eihän se vastaa ja mitäpä se olis voinut tehdä.
Soitto sitten äidille että eipä nyt tullakaan tänään. Mulla ei ole ketään sellaista joka vois tota autoa tulla vilkasemaan tai antaa virtaa (vaikka ei sen puoleen, en osaa edes kytkeä niitä hiton kaapeleita tohon).
Nyt kyllä ärsyttää oma osaamattomuus. Meillä on niin selkeä työnjako että mies hoitaa kaikki tohon autoon liittyvät asiat ja tietenkin se NYT päättää olla lähtemättä käyntiin.
Onkohan naisille jotain kursseja missä opetetaan perusasioita autoista, vois olla mulle ihan ajankohtainen!
Olen täysin tietämätön noista autoista, mutta luulen että jotenkin on kait akun purkanu, vaikka eilen vielä kävin kaupassa autolla. Yritin soittaa miehelle mutta eihän se vastaa ja mitäpä se olis voinut tehdä.
Soitto sitten äidille että eipä nyt tullakaan tänään. Mulla ei ole ketään sellaista joka vois tota autoa tulla vilkasemaan tai antaa virtaa (vaikka ei sen puoleen, en osaa edes kytkeä niitä hiton kaapeleita tohon).
Nyt kyllä ärsyttää oma osaamattomuus. Meillä on niin selkeä työnjako että mies hoitaa kaikki tohon autoon liittyvät asiat ja tietenkin se NYT päättää olla lähtemättä käyntiin.
Onkohan naisille jotain kursseja missä opetetaan perusasioita autoista, vois olla mulle ihan ajankohtainen!