Täydellinen vartalo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23116280]Voih...mä ottasin tollasen kropan koska vaan. Mutta olenkin tällanen läskiplösö, jolla ei ikinä ole mahdollisuutta saavuttaa tuollaista kroppaa. Kerran laihdutin itseni 95kilosta 55kiloon, hoikka olin, mutta mitä itua kun nahka roikkuu, eikä sitä koskaan saa kiinteytettyä kun kerran päässy venymään. :(

Mutta kauniita vartaloita minusta, naisellinen nainen on siro, mutta muodokas. Ei lihakset kuulu naisille, ainakin liika on liikaa...esim. sixpack naisella ei näytä minusta hyvältä, pehmeät linjat paremmat. Tai näkyvät hauislihakset on myös rumat.[/QUOTE]

Siinäpä se taika onkin, ettei päästä tseään lihomaan. Ei voi saada upeaa kroppaa paljon laihduttuaan. Muutamien kilojen pudotuksella se vielä onnistuu, kun samalla treenaa.

Mun pyöreästä kropastani huolimatta näytän 28-30v. Olen 40v. Ja olen kaukana tätimäisyydestä.

Ap. kuvissa naiset ovat vähän liian laihoja.

Ylipainoinen ei kyllä näytä ikäistään nuoremmalta, lihavuus vanhentaa. Toki sen kasvoista huomaa että nuori on, kuka on. Monella hyvin hoikalla on ryppyjä jo nuorenakin. Sellainen normipainoinen voi oikeasti näyttää vuosia nuoremmalta. Kokemusta on sanonnoista:)

Yhteistyössä