täydellistä kroppaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jooo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nätti on.
Huvittaa vähän tuo nykyinen tyyli jossa peppua pitää työtää taksepäin että se näyttäisi isommalta. Valkoset tytöt yrittää näyttää lattarilta/mustalta.

Nätti, vaikka vähän sporttisempi enemmän omaa ihannetta vastaava. Ei noita suomalaisilla rannoilla liikaa näe kuten ei hyväkroppaisia miehiäkään, ylipaino on niin tavallista.

Kiva vartalo. Tykkään. Olen hoikka (168cm ja 54kg) ja liikun paljon. Viihdyn näin. Olen eniten itseni juuri tässä mitassa. Teen sen eteen töitä ja juoksen 5 kertaa viikossa ja liikun muutenkin.

En pakota siihen itsenäni, enkä muitakaan. Se ei ole muilta pois. En ymmärrä haukkumista ja mollaamista asiaan liittyen. "Liian laiha, tiukkapipo, kukkakeppi. säälittävän itsekeskeinen ja liian tarkka...." jne jne...

[QUOTE="vieras";28460054]Kiva vartalo. Tykkään. Olen hoikka (168cm ja 54kg) ja liikun paljon. Viihdyn näin. Olen eniten itseni juuri tässä mitassa. Teen sen eteen töitä ja juoksen 5 kertaa viikossa ja liikun muutenkin.

En pakota siihen itsenäni, enkä muitakaan. Se ei ole muilta pois. En ymmärrä haukkumista ja mollaamista asiaan liittyen. "Liian laiha, tiukkapipo, kukkakeppi. säälittävän itsekeskeinen ja liian tarkka...." jne jne...[/QUOTE]

Komppaan samanlaisella kropalla :) tykkään lisäksi salitreenauksesta. Nautin liikunnasta ja olomuodostani, etenkin parin lapsen jälkeen sitä arvostaa. tykkään että voin laittaa mieleisiä vaatteita päälle eikä tartte tuntea tyytymättömyyttä kropasta. en arvostele muita enkä odota samaa muilta, jokainen määrittää itse mistä nauttii ja mikä tärkeää. On outoa, että hoikkuuden kärkäs ja suorastaan vihamielinen arvostelu on sallitumpaa kuin pyöreän tai lihavan arvostelu.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28460065:
ei oo ihan mun makuun, liian hoikka, eikä oikeestaan lihaksiakaan. Mä tykkään enemmän treenatusta kropasta.

On sillä kuitenkin lihaksia enemmän kuin malleilla keskimäärin. Etenkin kun peppu/reidet-seudulla. Vähän enemmän bootya, vatsalihakset esille ja olkapäihin muotoa niin perfect olisi.

Aika ihanne kroppa mulle, jokseenkin tuollainen mulla on ollutkin kun olin 19-20 vuotias, nykyään yli 10 kiloa ja 13 vuotta myöhemmin en jaksa enää haaveillakkaan tuosta, tiedän kyllä että voisin sen saavuttaa kovalla treenillä ja ruokavaliolla mutta en vain usko että tahdonlujuus riittää. Niin ja rinnat pitäis kanssa korjauttaa lekurilla..

Kyllähän sitä joskus kaiholla muistelee sitä omaa pitkää, hoikkaa ja timmiä kroppaa.. pituushan on vielä tallella, ei paljon muuta vaikka en ylipainoinen ole tässäkään painossa bmi.n mukaan, itseä kuitenkin sen verran inhottaa että olisin tyytyväinen jos saisin edes puolet pois siitä noin 10 kilosta mitä on tullut. Enkä tykkää tämmöisestä löysästä kropasta mikä mulla nyt on.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28460065:
ei oo ihan mun makuun, liian hoikka, eikä oikeestaan lihaksiakaan. Mä tykkään enemmän treenatusta kropasta.

Kyllä tuota reisi-peppu-osastoa on treenattu ihan tosissaan. Silkkaa lihasta.
Tykkään, upea kroppa.
Yläkroppa/kädet/oljapäät sais olla vielä enemmän treenatut.

Kaunis nainen, mutta pari kg lisää ja peppua pykälä pyöreämmäksi, nyt peppu on vähän kuin miehellä takaapäin. Tässä lihaa on sopivasti, tosin rinnat silikonia, mistä en tykkää: www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288564542696.html

[QUOTE="vieras";28460287]On sillä kuitenkin lihaksia enemmän kuin malleilla keskimäärin. Etenkin kun peppu/reidet-seudulla. Vähän enemmän bootya, vatsalihakset esille ja olkapäihin muotoa niin perfect olisi.[/QUOTE]

ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että mä vaan tykkään, että lihakset oikeasti erottuu, kunnolla, ja että lihakset on isommat.