Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hoitohenkilökunnalla on vaitiolo velvollisuus ja myös se on rikos mennä lukemaan toisen papereita, mikäli tämä kyseinen henkilö ei hoida potilasta. eli turhaan pelkäät. Jos naapuri käy lukemassa sun jutut, niin pahimmassa tapauksessa se voi saada linnaa siitä. Eli älä pelkää!!!
kiitos...mä vaan pelkään että kun meen synnyttään niin jos vauvani joutuu hoidettavaksi osastolle jossa hän on töissä, että saako hän vauvan tietojen lisäksi käydä katsomassa mun tietoja???
ja mihin niitä mun tietoja voisi tarvita siinä vaiheessa kun vastasyntynyttä hoidetaan....?
Ei ole oikeutta katsella sun tietoja jos hoitaa sun vauvaa. Eikä Taysissa pääse katsomaan psyk. puolen papereita, kuin sen puolen hoitoväki. Eikä siis useimmissa muissakaan sairaaloissa.
mutta lukeehan niistä psyk ongelmista anamneesissa aina ja joka helvetin välissä on mainittu masennusket ym ym ym.
Eikös ne pitkäniemen lomakkeet ole ihan samoissa kansissa sillä konneelllakin vaikkakin eri osiossa.
Kyllä on paha olo kun ei ole varma kuinka suojaton tässä on jos joku haluaa olla utelias : (