Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Alli:
Minä onneton tunari taisin tämän ketjun aloittaa...No, tunteita herättävä aihe ilmeisesti. Totta on niinkuin joku sanoi että jo tieto siitä että pääsee hengähtämään välillä auttaa kummasti ilman että itseasiassa tarvitsee ulko-ovea perässään sulkea. Mutta onko tosiaan nainen naiselle näin susi? Marttyyriäidiksi en rupea, tavoite on että minä, lapsi ja isänsä kasvaa tämän vauvavuoden aikana ja kaikki voivat hyvin henkisesti ja fyysisesti.
Nyt imettämään!
Näin se menee. Keneltäkään muulta ei tulee äitien tekemisille tai tekemättä jättämiselle niin kovaa kritiikkiä kuin toisilta pienten lasten äideiltä. Tuppaa aina unohtumaan, että mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Voimia meille kaikille. Pienten lasten kanssa eläminen on ihan riittävän rankkaa ilman muiden tuomitsemistakin.
nyt vasta pääsin lukemaan tämän ketjun kunnolla.
ja peesaan edellistä täysin!!! =)
itse täällä juuri tasan 4 viikkoiselle annoin korviketta ekaa kertaa pullosta ja tunnen olevani täysi nolla.
mutta mitäpä sitä ei tekisi itsensä ja vauvan puolesta! :ashamed:
ja vaikka imetys on kuinka hyvä asia tutkitusti ja miten päin vaan, olen silti sitä mieltä että pullo on helpompi.
joten en epäröi siirtyä pulloon ihan itsekkäistä syistäkin jos tämä takkuaminen jatkuu edelleen ja mä olen kuoleman väsynyt ja itkuinen.
ja meillä en todellakaan voisi kuvitella lähteväni edes postissa käymään, sillä tuo roikkuu tissillä lähes koko päivän- yöt vaan rauhallisia.
joten jos tietäisin että voisin vaikka tunnin olla poissa olisin enemmän kuin tyytyväinen. mutta niin ei ole.
joten tsemppiä kaikille imettäjille, pullovauvojen äideille- kaikille siis!!!
tää vauvanhoito, perheen pyörittäminen menee ihan työstä kyllä- melkein voisin väittää että oikeassa työssäni olen lomalla tämän rinnalla B)