Ö
öö..
Vieras
Nyt on työpöydän oikeasta alareunasta hävinnyt kokonaan volyymi-painike. Ei tule takaisin vaikka kone käynnisettäisiin uudestaan. En käsitä miten se on voinut hävitä yhtäkkiä. Osaako joku auttaa miten sen saa takaisin, tai mikä olikaan se näppäin yhdistelmä että volyymiä saa kovemmalle? Se on nyt nimittäin säänyt tosi pienelle, enkä meinaa saada kajareistakaan ääntä ollenkaan. Oliko se jotenkin CTRL+ jotain?