Täysin oireeton raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eräs"

Vieras
Onko mahdollista? Mä imetän vielä ja huomasin äsken, että viimeksi menkat on olleet melkein kaksi kuukautta sitten ja tein testin ja se näytti positiivista. Ehkäisyä ei olla käytetty, koska vauva saa tulla jos on tullakseen ja en ole ennenkään raskautunut imettäessä.

Mulla on iho rasvaisemmaksi, finnejä on ollut pari vikaa kuukautta. Muita oireita ei ole ollut. Ennen olen kyllä tiennyt olevani raskaana jo ennen kuukautisten alkua, mulle on tullut tosi huono olo ja kohdunkasvukivut ovat alkaneet tosi aikaisin. Tää on siis neljäs raskaus, onko kohtu jo valmiiksi sen verran isompi, ettei kasvu alussa tunnu.

Miten teillä on ollut? Onko raskaus ollut ihan oireeton ja kaikki ollut kuitenkin ihan kunnossa?

Siis sulla on ollu ihan säännölliset menkat ja nyt on yhet jääny väliin (ja pian toisetkin)? Minkä ikänen sun nuorin lapsi on? Imetyksen ns ehkäisytehohan vähenee kun lapsi alottaa kiinteät eli imetys vähenee.
Edellisestä synnytyksestä kulunut aika voi varmaan kans vaikuttaa kohtuun,eli onko miten pitkään ehtiny palautua..

Lapsi on jo vuoden, että kohtu on jo ihan normaalikoossa. Menkat alkoivat kesällä ja kerkisivät olla kai kolme kertaa. Toisaalta lapsi on nyt alkanut hengailemaan syksyllä taas enemmän tissillä, kesällä jouduin olemaan useamman päivän imettämättä, koska sain sellaista lääkettä, jonka aikana ei saanut imettää. Luulin, että menkat jäivät vaan pois, koska lapsi lisäsi imemistä. Menkat alkoivat pari viikkoa sen jälkeen , kun olin ollut nuo päivät imettämättä.

Meillä on joka kerta tärpännyt vasta kun imetys on lopetettu kokonaan, se, että olen imettänyt kerran päivässä on riittänyt ehkäisytehoksi. Nyt kyllä tosiaan ihmettelen, että raskauduin kuitenkin ja tää totaalinen oireettomuus kummastuttaa vielä enemmän. Toivon kovasti, että kaikki on tosiaan kunnossa, kun ei mitään oiretta ole.

Onko sulla, jolla kolmannessa raskaudessa vasta oli oireita mitä sukupuolta lapset? Mulla aikaisemmat on kaikki poikia ja oireita riitti vaikka muille jakaa. Ekan kanssa olin ihan rätti, iho kukki, voin pahoin. Toisella kerralla oli paha olo ja kolmannen kerran huimasi ja voin tosi huonosti aika kauankin.

Ekaa odottaessa (tyttö) oli paljon raskausoireita. Nyt toista odottaessa (myöskin tyttö) ei mitään, jollei muutaman päivän kestänyttä lievää imetyspahoinvointia lasketa. Meneillään nyt rv 38 ja vasta loppuraskaudesta on alkanut tulemaan jotain oiretta. Imetin esikoista vielä raskautuessani aamuisin ja iltaisin, mutta imetys jäi ensimmäisen kolmanneksen aikana. Lopetin kun tyttö (lähes 2-v) alkoi itse rintaa hylkimään.

Yhteistyössä