Samoin kuin edellisilläkin mulla oli oikein hyvä vauvanhakureissu kesällä TAYSissa! Olin myös 3a:lla ja tosi tyytyväinen olin. Hoitajat oli mukavia ja huolehti meistä hyvin. Samaten olin tyytyväinen myös synnytysvastaanottoon ja synnytyssalissa mua auttaneisiin kätilöihin ja lääkäriin.
Noista 3a:n kolmen hengen huoneista ja yhteissuihkusta näkee usein valituksia, mutta ainakin sen viikon aikana, minkä mä vietin vauvan kanssa ko. osastolla taisi kerran tai kaksi olla joku suihkuhuoneessa mun kans samaan aikaan, et rauhas sai suihkutella. Ja huoneista sen verran, että eipä ollut tylsää ja yksinäistä, ku oli huonekavereita paikalla. Mulla sattui niin kivasti vielä, että oli oikein mukava huonekaveri ja aika menikin sairaalassa mukavasti siitä syystä.
Että ei valittamista! Samaten mun mies ihmettelee noita kirjoituksia Aamulehdessä, koska hän koki myös kohtelun oikein asialliseksi TAYSissa. Ja se on jo aika hyvin, että isän mielestä on niin, koska isäthän ne yleensä ensimmäisenä unohtuvat siinä synnytystilanteessa.
Mutta enhän mä tiedä mikä sellaisen mielen tekee, et on huonoa kohtelua saanut. Itse en saanut ja tyytyväinen olin!