V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No miehen terveys nyt ei ikinä parane. Sitä on ihan turha surra joka päivä.Mieti sitten kun on ajankohtainen. Tällä hetkellä miehen terveys on se tärkein asia koska tulot on kiinni hänestä. Älä siis ryhdy nylkemään juoksevaa karhua.
Mutta et voi vaatia miestäsi kustantamaan juhlia. Mieti miten saat kasattua itse pätäkkää ja sen mukaan suunnittelet.No miehen terveys nyt ei ikinä parane. Sitä on ihan turha surra joka päivä.
No eipä tietenkään. Eihän häneltä mitään saa vaatia.Mutta et voi vaatia miestäsi kustantamaan juhlia. Mieti miten saat kasattua itse pätäkkää ja sen mukaan suunnittelet.
Mikä ihme neuvo tuo on?Mutta et voi vaatia miestäsi kustantamaan juhlia. Mieti miten saat kasattua itse pätäkkää ja sen mukaan suunnittelet.
Miksi kysyt täällä kun sulle jo viimeksi ehdotettiin kaikkea mikä ei kelvannut kun mies ei biletä eikä siihen suostu sua päästään ja kylpylään et halua etkä kakkukahvejakaan
Ei tässä ollut mitään valitusta ja tuolle joka sanoi, että järjestäisin omalla rahalla, niin mulla ei ole lainkaan omia tuloja.ap"Huomiota huomiota, minä taas täällä valitan ja kerään huomiota.."
Etkö olekaan enää töissä firmassanne? Etkö ole saanut siinä tehdyssä työssä palkkaa itsellesi?Ei tässä ollut mitään valitusta ja tuolle joka sanoi, että järjestäisin omalla rahalla, niin mulla ei ole lainkaan omia tuloja.ap
Niinpä jos ei ole tuloja ei myöskään pitäisi olla menoja. Debet ja kredit balanssissa.Ei tässä ollut mitään valitusta ja tuolle joka sanoi, että järjestäisin omalla rahalla, niin mulla ei ole lainkaan omia tuloja.ap
Olen ja saan siitä pientä palkkaa mutta tällä palstallahan sitä ei lasketa mun tuloksi. Tällä palstalla ajatellaan,että pitäisi olla vieraalla töissä ja saada siitä palkkaa.apEtkö olekaan enää töissä firmassanne? Etkö ole saanut siinä tehdyssä työssä palkkaa itsellesi?
Itsehän olet vieraalle töihin hinkunut? Jos saat työstäsi palkkaa, niin sillähän sitä pitää pärjätä ja juhliakin.Olen ja saan siitä pientä palkkaa mutta tällä palstallahan sitä ei lasketa mun tuloksi. Tällä palstalla ajatellaan,että pitäisi olla vieraalla töissä ja saada siitä palkkaa.ap
Mulla ei sisaret osallistu, vaan miehen puolen suku. Ja tietysti tärkein on teinin juhla joka olisi ollut samassa. Hän kun ei halunnut rippikoulua käydä eli ei ole rippijuhlia.apMinä täytän 1 1/2 vuoden päästä. En kuule aio minäkään pitää isoja juhlia. Vanhemmat ja sisarukset kahvitan päivällä ja sit omalle pienelle kaveriporukalle (n. 6 henkeä) joku kaunis kesäilta saunabileet. Juomaa ja pikkusuolasta ja hauskanpitoa saunoen ja uiden jossain vuokrasaunalla.
Niin olen, koska ei mies varmaan kauaa pysty tuota työtä enää sairauksien takia tekemään ja silloin saisi isommat ja paremmat tulot.apItsehän olet vieraalle töihin hinkunut? Jos saat työstäsi palkkaa, niin sillähän sitä pitää pärjätä ja juhliakin.
Ei vaan sinä itse ajattelet niin. On täällä muitakin yksityisyrittäjiä.Olen ja saan siitä pientä palkkaa mutta tällä palstallahan sitä ei lasketa mun tuloksi. Tällä palstalla ajatellaan,että pitäisi olla vieraalla töissä ja saada siitä palkkaa.ap
Ainahan mua on loiseksi nimitelty, kun saan yhteisestä firmasta palkkaa. Täällä ja joka paikassa.apEi vaan sinä itse ajattelet niin. On täällä muitakin yksityisyrittäjiä.
Ei tässä ollut mitään valitusta ja tuolle joka sanoi, että järjestäisin omalla rahalla, niin mulla ei ole lainkaan omia tuloja.ap