Täytän tänä vuonna 50v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluatko juhlia yksin tai vaikka puolisosi kanssa isosti? Esim tekemällä matkan.
Vai haluatko juhlia ystäväporukalla? Esim ravintolassa hyvää ruokaa syöden.
Mahdollisuuksia on tosi paljon ja pieni budjetti ei vielä sano yhtään mitään.

Mieti sitten kun on ajankohtainen. Tällä hetkellä miehen terveys on se tärkein asia koska tulot on kiinni hänestä. Älä siis ryhdy nylkemään juoksevaa karhua.

Miksi kysyt täällä kun sulle jo viimeksi ehdotettiin kaikkea mikä ei kelvannut kun mies ei biletä eikä siihen suostu sua päästään ja kylpylään et halua etkä kakkukahvejakaan

Minä täytän 1 1/2 vuoden päästä. En kuule aio minäkään pitää isoja juhlia. Vanhemmat ja sisarukset kahvitan päivällä ja sit omalle pienelle kaveriporukalle (n. 6 henkeä) joku kaunis kesäilta saunabileet. Juomaa ja pikkusuolasta ja hauskanpitoa saunoen ja uiden jossain vuokrasaunalla.

Niihin juhliin olisi kyllä voinut säästää rahaa jo pitemmän aikaa. Jos siis haluaa juhlia. Näinhän tämä toimii asiassa kuin asiassa, jos ei rahaa puussa kasva poimittavaksi. Juhlimistapaa miettisin käytössä olevien varantojen puitteissa. Jos ei ole mahdollista reissuun, niin sitten ihan vain kotona mutta paremmilla eväillä.

Minä täytän 1 1/2 vuoden päästä. En kuule aio minäkään pitää isoja juhlia. Vanhemmat ja sisarukset kahvitan päivällä ja sit omalle pienelle kaveriporukalle (n. 6 henkeä) joku kaunis kesäilta saunabileet. Juomaa ja pikkusuolasta ja hauskanpitoa saunoen ja uiden jossain vuokrasaunalla.
Mulla ei sisaret osallistu, vaan miehen puolen suku. Ja tietysti tärkein on teinin juhla joka olisi ollut samassa. Hän kun ei halunnut rippikoulua käydä eli ei ole rippijuhlia.ap

Täytän pyöreitä minäkin mutta en juhlista asiaa mitenkään, kuten en ole juhlinut muitakaan syntymäpäiväni. On vielä ihan perustyöpäiväkin, joten siinä se menee vauhdikkaasti ohi. Lapsille nyt voin herkut hommata, pieni kaveripiiri on levittäytynyt ympäri Suomea, todella harvoin näemmekään. Ja vanhempani kuolleet aikapäivää sitten.

Yhteistyössä