R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Ei varmaan tule, varsinkaan jos tykkää kinuskista.
Persikka tai puolukka sopii tuon kans myös hyvin, tai itse kaipaisin sinne väliin ehkä jotain muutakin kuin pelkkää kermaa+kastiketta.Liivatetta ainakin, että hieman jämähtää sinne!
Kerran tein kinuski-puolukkakakun ja kehuttiin tosi paljon.Ei kuitenkaan ihan lasten makuun varmaan ole
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä ei tieltä eksy:entäs mansikkarahkaa ihan kääretorttu pohalla tehtynä?voisko laittaa viel jotai muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja riina:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Ei varmaan tule, varsinkaan jos tykkää kinuskista.
Persikka tai puolukka sopii tuon kans myös hyvin, tai itse kaipaisin sinne väliin ehkä jotain muutakin kuin pelkkää kermaa+kastiketta.Liivatetta ainakin, että hieman jämähtää sinne!
Kerran tein kinuski-puolukkakakun ja kehuttiin tosi paljon.Ei kuitenkaan ihan lasten makuun varmaan ole
toinen tyhmä kysymys, miten mun pitäs ton liivatteen ja kinuskikastikkeen kanssa toimia? Umpelo olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:mä laitan kakun väliin yleensä kermaa ja mango sosetta..tai sitten banaani siivuja ja kermaamut toi kinuski ois varmasti melko nannaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riina:voinko ton liivatteen sekottaa pelkästään tohon kinuski kastikeeseen?
Mihin mun sillon kannattas se sekottaa?
Kun tuolla ohjeessa oli et kuumentaa jokinneste ja sen sekaan liivate ja sit sen sekaan se minkä haluu "hyytelöittää"
Meniköhän liian monimutkaseksi selitykseksi....
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja riina:voinko ton liivatteen sekottaa pelkästään tohon kinuski kastikeeseen?
Mihin mun sillon kannattas se sekottaa?
Kun tuolla ohjeessa oli et kuumentaa jokinneste ja sen sekaan liivate ja sit sen sekaan se minkä haluu "hyytelöittää"
Meniköhän liian monimutkaseksi selitykseksi....
Eli laitat mikroon vaikka vajaa ½dl vettä. siihen sit sekoitat ne liivatteet kun oot puristellu ne ensin hyvin (en nyt määrää osaa sanoa kun en tiedä täytteen määrääkään.. )
Tuon nesteen sekoitat kunnolla sen kerman+kinuskin sekaan.
Anna hetki olla laita kakun väliin, ei se ole niin löysää ja yksi hyvä tapa täyttää kakku kun on moussetäyte välissä, on täyttää kakku vuokaan missä pohjan paistoit.
googlettamalla vaikka MOUSSE löysät taatusti monia hyviä ohjeita ja vinkkejä miten toimia =)