muistanko ihan väärin? mulla on sellane muistikuva et joku ois joskus jossain neuvonu tekee kakkuun päälle kuvan sillain, et jollain tikulla pistellyt ääriviivat jonkun kuvan läpi(tai jotain semmosta
), joiden mukaan on sitten kuvaa tehnyt/värittänyt. oonks mä nyt ihan hakoteillä?
pojan yksivuotis syndet tosin vasta 1.5kk kuluttua, mutta haluisin jo vähän katsella malleja/kuulla miten olisi helppo tehdä ja vähän harjoitellakkin. valmista kuvaa en halua siihen päälle tilata (olen kokeillut enkä ollut tyytyväinen...)
entä miten, mitä olette laittaneet sisältöä kakkuun? pitääkö kuohukerman olla jotain erikoiskermaa, jos esim pienet lapset syövät kakkua? niinkuin hyla/vähälaktoosinen?
mitä 1vuotiaat syövät synttäreillä, vai syövätkö vain omia pöperöitä? eli mitä mun kannattaa sinne lapsia varten hommata, ei varmaan pahemmin mitään ruokapuolta...?
kiva jos joku jaksaa vassstailla meikäläiselle
entä miten, mitä olette laittaneet sisältöä kakkuun? pitääkö kuohukerman olla jotain erikoiskermaa, jos esim pienet lapset syövät kakkua? niinkuin hyla/vähälaktoosinen?
mitä 1vuotiaat syövät synttäreillä, vai syövätkö vain omia pöperöitä? eli mitä mun kannattaa sinne lapsia varten hommata, ei varmaan pahemmin mitään ruokapuolta...?
kiva jos joku jaksaa vassstailla meikäläiselle