E
emppuli
Vieras
Eli huomenna synttärijuhlat.Kakun pohjan ajattelin tehdä tänään illalla ja kakun täytän huomenaamulla,niin kun olen paistanut pohjan,kostutanko ja leikkaanko jo tänään vai vasta aamulla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:täytä ja kostuta illalla jo ja jääkaappiin vetäytymään. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Täytä illalla jo valmiiksi.. huomenna vaan koristelut sitten =)
Alkuperäinen kirjoittaja emppuli:mutta tosiaan ajanpuutteen (kuopus pikkuvauva) vuoksi ajattelin pohjan tehdä illalla valmiiksi.Jos teen pohjan,leikkaan ja kostutan ja on yön yli kylmässä,onko ok aamulla täytekunnossa?
No eikös se täytekakku nii yleensä tehdä.. kostutetaan ennen täyttämistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärsinkö siis oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No eikös se täytekakku nii yleensä tehdä.. kostutetaan ennen täyttämistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärsinkö siis oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No eikös se täytekakku nii yleensä tehdä.. kostutetaan ennen täyttämistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärsinkö siis oikein?
Mä kostutan täyttämisen yhteydessä.
Tarkoitin siis että ensin kostutan ja sitten täytän. Missä teillä sisälukutaito???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No eikös se täytekakku nii yleensä tehdä.. kostutetaan ennen täyttämistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärsinkö siis oikein?
Niin minäkin... Eli ensin kostutan yhden pohjan "kerroksen", sitten täyte päälle, sitten toinen kakkukerros päälle joka kostutetaan jne...
Siksi tässä ihmeissäni olen että miten se etukäteen kostutetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Tarkoitin siis että ensin kostutan ja sitten täytän. Missä teillä sisälukutaito???
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Tarkoitin siis että ensin kostutan ja sitten täytän. Missä teillä sisälukutaito???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No eikös se täytekakku nii yleensä tehdä.. kostutetaan ennen täyttämistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärsinkö siis oikein?
Niin minäkin... Eli ensin kostutan yhden pohjan "kerroksen", sitten täyte päälle, sitten toinen kakkukerros päälle joka kostutetaan jne...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Tarkoitin siis että ensin kostutan ja sitten täytän. Missä teillä sisälukutaito???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No eikös se täytekakku nii yleensä tehdä.. kostutetaan ennen täyttämistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärsinkö siis oikein?
Itehän kirjotit että kostutat ennen täyttämistä, eli siis otat pohjan, kostutat sen ja sitten vasta täytät, eli et kostuta siinä samalla kun sitä täytät! Ei meidän sisälukutaidossa ole mitään vikaa!
[/quote
Eli kostutan ja täytän samalla mutta kuitenkin huomio kostutan ennen kuin laitan täytteen..