Täytekakun teko kakkukuvan kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Kun huomenna on tarkoitus syödä se kakku kahden jälkeen, ni tänä iltanako mä laitan täytteet kakkuun ja sen kuvan? Kuvan alle tulee ilmeisesti pieni kerros kermavaahtoa? Entäs sit laitanko mä jo illalla reunoilleki kerman ja koristeet vai vasta aamulla? Oon ihan käsi näiden kakkujen kans.

Täytä kakku illalla ja lisää kermavaahto tms. päälle ja kakkukuva siihen myös illalla. Ehtii pehmetä siinä päällä. ja seuraavana päivänä sit korsitelet reunat :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on pakko kysyy viel, et voiko millää pursottaa ku ei oo pursotinta?? Ei varmaan?

Leikkaa pakastepussin yksi kulma auki ja pursota sillä. Laita kermaa reilusti muuten kuva ei kostu tarpeeksi ja on vaikea leikata ja kuvaa ei silloin ole kiva syödä. Kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja nnn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on pakko kysyy viel, et voiko millää pursottaa ku ei oo pursotinta?? Ei varmaan?

Leikkaa pakastepussin yksi kulma auki ja pursota sillä. Laita kermaa reilusti muuten kuva ei kostu tarpeeksi ja on vaikea leikata ja kuvaa ei silloin ole kiva syödä. Kokemusta on.

Kiitti, pitää varmaan harjotella tota pursottelua eka, onneks ostin tosi monta kermapurkkia :D Siinä ohjeessa oli, et kostuttaa kakku tosi reilusti ja ohuesti kermaa alle et se saa sit sen läpi kosteutta kakusta. Mut apua mitä mä nyt sit teen? Voiko sitä kuvaa aamulla vaik kokeilla millää tikulla et onko kostee ja meneekö pilalle jos päälle sit levittelee/sumuttelee vaik mehua? :D Mä en halua et TAAS menee kakku pilalle!

Suosittelen laittamaan tänään! Olen tehnyt monta kakkua kakkukuvalla ja olen huomannut, että kuva saa kostua aika paljon, että kakkua on helppo leikata. Jos kuvan laittaa ohjeiden mukaisesti 3-4h ennen syöntiä niin kuva ei niin hyvin asetu kakun päälle.