täytetty kissa laukkuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää näin kerran semmosen laukun, joka oli tehty vuohesta. Käsityöopettaja sitä näytti. Se vuohen keho toimi siinä reppuna ja vuohen raahat oli laitettu repun kantohihnoiksi, niin, että se oli semmonen selkäreppu. Vuohi oli vaan nyljetty tyhjäksi. Se oli hassu, koska siinä oli vielä tyhjinä pussina sen vuohen kaksi tissiä. :D

Mä olin kai ainoo oppilas, joka siihen koski.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mää näin kerran semmosen laukun, joka oli tehty vuohesta. Käsityöopettaja sitä näytti. Se vuohen keho toimi siinä reppuna ja vuohen raahat oli laitettu repun kantohihnoiksi, niin, että se oli semmonen selkäreppu. Vuohi oli vaan nyljetty tyhjäksi. Se oli hassu, koska siinä oli vielä tyhjinä pussina sen vuohen kaksi tissiä. :D

OOOOH oletpas rohkea!!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

OOOOH oletpas rohkea!!

No en, vaan kiinnostunut. Muita se ällötti.

Tässä toinen joka olisi uteliaisuuttaan koskenut siihen vuohilaukkuun. :wave:

Oikeasti minuakin ällöttää kuolleet eläimet, mutta kyllä minä nyt sentään koskea rohkenen.
Ja vihaan turkiksia.

Yhteistyössä