Täytyy sanoa, että todella TÖRKEÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mustalaiset eivät osaa käyttäytyä missään, joten syyttäköön itseään. Omin silmin olen laivalla todistanut, kun yksi mustalaisrouva tekee buffetin noutotiskin ääressä leipiä muovikassiin ja loput perheestä odottaa aamiaista buffetin ulkopuolella.

Mustalaiset eivät osaa käyttäytyä missään, joten syyttäköön itseään. Omin silmin olen laivalla todistanut, kun yksi mustalaisrouva tekee buffetin noutotiskin ääressä leipiä muovikassiin ja loput perheestä odottaa aamiaista buffetin ulkopuolella.

Tunnetsä tän Dianan?

Törkeetä kohtelua. En haluaisi olla tuollaisen hotellin asiakkaana, jossa ei kohdella asiakkaita kohteliaasti.

Ulkosuomalaista on sorrettu! Nyt meidän pitää tehdä putinit ja hyökätä Ruotsiin!111

[QUOTE="jepulis";29716179]No voi hellanlettas. Mustalaiset, nuo työn sankarit, ovat taas joutuneet mitä törkeimmän syrjinnän kohteeksi.[/QUOTE]

Tämä nainen oli siellä työnsä puolesta jos luit. Kutsuttuna puhumaan.

Aika järkyttäviä nämä kommentit. En voi käsittää että ihmiset ei välitä koska kyseessä oli romani.

Mä kyllä käsitän, koska 99% kokemuksista romanien kanssa on negatiivisia. Meillä ja lähipiirillä, ystävillä, työkavereilla. Se on tosi valitettavaa, mutta on todella vaikeaa uskoa sitä yhtä hyvää prosentia jos kaikki loput käyttäytyy huonosti.

Mä kyllä käsitän, koska 99% kokemuksista romanien kanssa on negatiivisia. Meillä ja lähipiirillä, ystävillä, työkavereilla. Se on tosi valitettavaa, mutta on todella vaikeaa uskoa sitä yhtä hyvää prosentia jos kaikki loput käyttäytyy huonosti.

Mulla ei juurikaan ole negatiivisia kokemuksia. Mulla on muutamat romanit kavereina ja muutenkin heitä jonkun verran tunnen.
Ihmettelen että monella joka ei oikeesti edes ketään romania tunne, on niin kamalasti heistä kumminkin kokemuksia.

Mustalaisten syrjiminen taitaa olla yksi harvoja nykyään hyväksyttyjä rasismin muotoja. Entä jos kyseessä olisi ollut vaikka afrikkalainen henkilö, jota ei päästetä ravintolaan syömään, koska hän on musta? Johan siitä saisi syytteen.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Ja muuten, olisko ok, jos vaikka sinua, palstalainen, ei päästetä etelänmatkakohteessa hotellin aamiaiselle, koska suomalaiset on noloja sotkevia ja räyhääviä juoppoja? Eivät osaa käyttäytyä ulkomailla.

Ja muuten, olisko ok, jos vaikka sinua, palstalainen, ei päästetä etelänmatkakohteessa hotellin aamiaiselle, koska suomalaiset on noloja sotkevia ja räyhääviä juoppoja? Eivät osaa käyttäytyä ulkomailla.
Ei olisi ok, jos itse paheksuisin tätä suomalaisten räyhäävien juoppojen kulttuuria, olisin lakannut elämästä suomalaisessa kulttuurissa, en pukeutuisi kuin suomalainen enkä itse noudattaisi suomalaisia sotkemisarvoja.

Jos taas suomalaiset olisivat räyhäävä sotkijakansa, ja minä käyttäytyisin kuin suomalainen, pukeutuisin kuin suomalainen, arvostaisin räyhäävää sotkijakulttuuria ja vaatisin muita hyväksymään räyhäävän sotkemisen osana kulttuuriperimääni, niin haluaisitko itse minut yrityksesi tiloihin aamupalalle?

No johan on!:mad: Törkeää käytöstä.

Tulee sellanen olo että voiks toi olla totta!!!:O

Miten kukaan voi olla noin typerä? Tuskin tekee kovin hyvää
hotellin maineelle!

[QUOTE="vierailija";29715932]Ja "valtaväestö" keittelee kaurapuurojaan hytissä.[/QUOTE]:D Niin ja nuudeleita, teetä ja keittoja olen kans keitellyt. Leivät otamme kylmälaukustamme

[QUOTE="Siis";29716276]Ei olisi ok, jos itse paheksuisin tätä suomalaisten räyhäävien juoppojen kulttuuria, olisin lakannut elämästä suomalaisessa kulttuurissa, en pukeutuisi kuin suomalainen enkä itse noudattaisi suomalaisia sotkemisarvoja.

Jos taas suomalaiset olisivat räyhäävä sotkijakansa, ja minä käyttäytyisin kuin suomalainen, pukeutuisin kuin suomalainen, arvostaisin räyhäävää sotkijakulttuuria ja vaatisin muita hyväksymään räyhäävän sotkemisen osana kulttuuriperimääni, niin haluaisitko itse minut yrityksesi tiloihin aamupalalle?[/QUOTE]

Siis että sun kaltaisia oikeesti on? Huhhuh, mitkä mielipiteet.

Mikähän tuossakin on koko totuus ;)

Minä olen ollut Ruotsissakin eräässä hotellissa samaan aikaan aamiaisella kuin mustalais pariskunta
(he muuten osasivat olla hillitysti)
Että en kyllä lähtisi tuon mustalaisen mukaan yleistämään Ruotsalaisia hotelleja ja edelleen uskon että tuossa on oikeasti ollut jotain muuta kuin kyseinen mustalainen antaa ymmärtää ;)

• Tykkää
Reactions: StaRR
Mikähän tuossakin on koko totuus ;)

Minä olen ollut Ruotsissakin eräässä hotellissa samaan aikaan aamiaisella kuin mustalais pariskunta
(he muuten osasivat olla hillitysti)
Että en kyllä lähtisi tuon mustalaisen mukaan yleistämään Ruotsalaisia hotelleja ja edelleen uskon että tuossa on oikeasti ollut jotain muuta kuin kyseinen mustalainen antaa ymmärtää ;)

Niin että hallituksen kutsuma, neljäntähden hotelliin kustannettu, seminaarissa puhuva, ei osais käyttäytyä?

Vaikuttaa järkevältä ihmiseltä, mä en usko että hän on käyttäytynyt muuten kuin asiallisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=9lKPsT04GZo

Yhteistyössä