Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja "valtaväestö" keittelee kaurapuurojaan hytissä.Mustalaiset eivät osaa käyttäytyä missään, joten syyttäköön itseään. Omin silmin olen laivalla todistanut, kun yksi mustalaisrouva tekee buffetin noutotiskin ääressä leipiä muovikassiin ja loput perheestä odottaa aamiaista buffetin ulkopuolella.
Mustalaiset eivät osaa käyttäytyä missään, joten syyttäköön itseään. Omin silmin olen laivalla todistanut, kun yksi mustalaisrouva tekee buffetin noutotiskin ääressä leipiä muovikassiin ja loput perheestä odottaa aamiaista buffetin ulkopuolella.
Aika järkyttäviä nämä kommentit. En voi käsittää että ihmiset ei välitä koska kyseessä oli romani.
Mä kyllä käsitän, koska 99% kokemuksista romanien kanssa on negatiivisia. Meillä ja lähipiirillä, ystävillä, työkavereilla. Se on tosi valitettavaa, mutta on todella vaikeaa uskoa sitä yhtä hyvää prosentia jos kaikki loput käyttäytyy huonosti.
Ja muuten, olisko ok, jos vaikka sinua, palstalainen, ei päästetä etelänmatkakohteessa hotellin aamiaiselle, koska suomalaiset on noloja sotkevia ja räyhääviä juoppoja? Eivät osaa käyttäytyä ulkomailla.
Tämä nainen oli siellä työnsä puolesta jos luit. Kutsuttuna puhumaan.
Ei olisi ok, jos itse paheksuisin tätä suomalaisten räyhäävien juoppojen kulttuuria, olisin lakannut elämästä suomalaisessa kulttuurissa, en pukeutuisi kuin suomalainen enkä itse noudattaisi suomalaisia sotkemisarvoja.Ja muuten, olisko ok, jos vaikka sinua, palstalainen, ei päästetä etelänmatkakohteessa hotellin aamiaiselle, koska suomalaiset on noloja sotkevia ja räyhääviä juoppoja? Eivät osaa käyttäytyä ulkomailla.
Mulla ei juurikaan ole negatiivisia kokemuksia. Mulla on muutamat romanit kavereina ja muutenkin heitä jonkun verran tunnen.
Totta helvetissä se on ok ettei paskasakkia päästetä häiritsemään hyvin käyttäytyvien ihmisten elämää.
Mikähän tuossakin on koko totuus![]()
Minä olen ollut Ruotsissakin eräässä hotellissa samaan aikaan aamiaisella kuin mustalais pariskunta
(he muuten osasivat olla hillitysti)
Että en kyllä lähtisi tuon mustalaisen mukaan yleistämään Ruotsalaisia hotelleja ja edelleen uskon että tuossa on oikeasti ollut jotain muuta kuin kyseinen mustalainen antaa ymmärtää![]()