Tämä vahvistaa käsitystäni hoitajien älykkyyden tasosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";26574653]Ja yhden ihmisen (hoitajan) pöllöily tarkoittaa tietenkin sitä, että KAIKKI hoitajat ovat ihan pässinpäitä. Toivottavasti et päädy minun potilaakseni.[/QUOTE]

KAIKKI tuntemani hoitajat ovat olleet niin luokan tyhmimpiä.

[QUOTE="mä";26574779]Peesi :(
Epäilen yhden tutun hoitsun käyneen katsomassa perheeni tiedot työpaikallaan :( silti en usko että kaikki hoitsut on ammattitaidottomia huhumyllyjä.[/QUOTE]

Voit tehdä hoitajasta tutkintapyynnön. Nykyään pystytään selvittämään, jos joku on käynyt lukemassa muiden tietoja ilman pätevää syytä.

[QUOTE="aapee";26574792]KAIKKI tuntemani hoitajat ovat olleet niin luokan tyhmimpiä.[/QUOTE]

Siis millälailla tyhmimpiä ?
Mittaatko koulumenestyksellä ? Todistuksen keskiarvolla?
Joskus voi kympin oppilaskin olla käytännön tilanteissa tyhmä kuin saapas.

[QUOTE="aapee";26574792]KAIKKI tuntemani hoitajat ovat olleet niin luokan tyhmimpiä.[/QUOTE]

Jaaha, taitaa olla sama ap kuin pari päivää sitte.
Mikä sulla on hoitajia vastaan kun sulla on näin suuri tarve panetella KAIKKIA hoitajia? Jos joku yksittäinen hoitaja onkin tyhmä niin ei se nyt hyvänen aika sentään KAIKISTA tee samanlaisia. :headwall: Vain tyhmä ihminen kehtaa kirjoitella julkisesti kuten sinä ap.

Mä vähä luulen että ap on itte yrittäny päästä hoitajaksi eikä oo päässy ja on nyt pikkasen katkera kaikille niille ketkän on hoitajia ;)

Meidän luokalla oli tyhmiä poikia, eikä kenestäkään tullut onneksi hoitajaa!

• Tykkää
Reactions: Eedla
Mikä sulla on hoitajia vastaan kun sulla on näin suuri tarve panetella KAIKKIA hoitajia? Jos joku yksittäinen hoitaja onkin tyhmä niin ei se nyt hyvänen aika sentään KAIKISTA tee samanlaisia. :headwall: Vain tyhmä ihminen kehtaa kirjoitella julkisesti kuten sinä ap.

Mä vähä luulen että ap on itte yrittäny päästä hoitajaksi eikä oo päässy ja on nyt pikkasen katkera kaikille niille ketkän on hoitajia ;)

En ole sama ap.

Nyt olen vähän loukkaantunut, koska eihän tämä aapee ole vähääkään hauska, ja kirjoittaakin huonommin kuin minä :)

Niitä joilla on sama käsitys, on vaan vähän useampia. Miksihän :)

Yhteistyössä