Täytyy tunnustaa että olen välillä ehkä ihan himpun hidas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Ollaan puhuttu välillä miehen kanssa paljon tuosta pojan odotus ajasta ja viimeiset ultratkin tullut puheeksi.
Kun yhtä niistä tehdessä ultraaja kertoi että tuossa on se ja se ja tuolla näkyy noita pikkuosiakin ja minä olen oikeasti melkein tähän päivään asti luullut että se ultraaja puhui jostain varpaista sun muusta PIENESTÄ mutta paskanmarjat, ukko oli nähnyt ruudulla pojan killuttimet mitä se ultraaja tarkotti eikä vaan ollut kehdannut sanoa ennen synnytystä että "ookko sää ny vähän hidas, nähtiinhän me jo että poika sieltä tulee" kun puhui vaan että ompas jännää kun ei tiedä mitä sukupuolta tuo tulokas oikeen on :ashamed: :ashamed:

:D
Tuon voi laittaa raskaushormonien piikkiin. Synnytyksen jälkeiset hitaudet voi laittaa imetyksen piikkiin. :whistle:
Mulla on nyt ongelma. Lopetin imetyksen viikko sitten, mihinkäs mä nyt vetoan? :whistle:

:laugh: Voi ei... Ei sais nauraa!! Kyllä mä muistan kun itse odotin... Tuntu lähinnä kun olis jossain lobotomialeikkauksessa käyny, ihan tosi. Tuntu niin kun kaikki järki olis päästä hävinny sen raskauden myötä... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Tuon voi laittaa raskaushormonien piikkiin. Synnytyksen jälkeiset hitaudet voi laittaa imetyksen piikkiin. :whistle:
Mulla on nyt ongelma. Lopetin imetyksen viikko sitten, mihinkäs mä nyt vetoan? :whistle:

Varhaisiän dementiaan. Siihen mä ainakin vetoon. Ammattitauti. :D

mä kuulemma synnytin puolet aivoistani kun ponnistin niin lujaa - siksi meille ei näytetty istukkaa... että siihen voi aina vedota.
ja tällä hetkellä siihen että saa yössä nukuttua 2h.

mutta kookosta, aattele miten hyvin sä olet alitajuisesti sen järjestänyt ettet TARKOITUKSELLA KUUNNELLUT KÄTILÖÄ, jolloin sait jännittää loppuun asti :D

mulla pääs vikassa ultrassa jalkovälin kohdalla: voi herrajestas, sillähä on vehkeet! :ashamed:
Ultraaja kysy et onko se pahakin asia, siinä sit takeltelin et ei toki, ihan sama kumpi sieltä tulee mut mun tarvii lähtee vaateostoksille, en mää sitä voi pinkkiin pukee :laugh:

no kotiäitidementia on ainaki hyvä ton muistin kohdalla.

Yhteistyössä