Täytyykö pariskunnan nukkua samassa huoneessa, jos toinen häiriintyy erittäin pahasti kuorsauksesta????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nykyään eri huoneessa nukkuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sairastuin pahaan unettomuuskierteeseen miehen kuorsauksen vuoksi. Oma uni-valve-rytmi meni sekaisin jatkuvasta heräilystäni,en saanut unta vaan kävin ylikierroksillam sydän jyskytti tuhatta ja sataa ja ajatukset risteilivät täysin haliitsemattomina ja villeinä päässäni. Parisuhde meinasi kaatua tähän. Lääkityksen aloittamisen lisäksi muutin omaan huoneeseen. Vähitellen pääsin eroon unilääkkeistä, mutta olen nukkunut omassa huoneessa. Välillä yritän samaa sänkyä, mutta ahdistus miehen metelöinnistä nousee rintaan ja olo muuttuu sietämättömän ärtyneeksi ja nopeasti myös uuvun. Omassa huoneessa nukun hyvin. Illan vietämme yhdessä ja seksin jälkeen sanomme hyvän yön toivotuksen ja sen sijaan että menisimme omille puolille sänkyä menemmekin omiin sänkyihin omiin huoneisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Mä haluaisin nukkua eri huoneessa kuin mieheni just sen takia, etten saa nukuttua miehen kuorsauksen takia. Hänelle se kuitenkin tuntuu olevan mitä suurin loukkaus, jos en nuku samassa sängyssä. Pakko vaan valvoa ja kärsiä :(

Mikä ihmeen pakko ?? :o

Niin just en ymmärrä. Sanos miehelles, että hyvällä pohjalla oleva parisuhde ei siitä kärsi, jos yhteisen illan & hellimisen & seksin jälkeen ei mennäkään samaan vuoteeseen nukkumaan, vaan eri huoneisiin. Jos heräilyä kestää joka yö vuosikausia, saat riesaksesi kroonisen unettomuuden - heräilet, vaikka ei olis syytäkään. Kuinka kauan aiot jaksaa sitä, että yöunesi katkeaa koko ajan? Eihän se mies edes ole tietoinen sun läsnäolostas, ku nukkuu. Mikset voisi nukkua toisessa huoneessa????

Yhteistyössä