täytyykö synnytyssalissa olla puhelimen kiinni? vai suljitteko puhelimen muuten vaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunutsisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunutsisko

Vieras
Eilen sovittiin siskon kanssa että se soittaa mulle tänään aamulla kun otan erään asia selville. Koko aamun oon ootellut soittoa ja äsken yritin soittaa sille mut puhelin oli kiinni. Mua huolestuttaa:/
Onkohan sattunut jotain vai onko voisko se olla synnyttämässä? laskettuaika on juuri näihin aikoihin mut oli raskausmyrkytyksen oireitakin:/
Itse en oo koskaan synnytyssalissa käynytkään kun omat lapseni ovat sektiolla syntyneet joten en osaa kuvitella sulkisinko itse puhelimen synnytyksen ajaksi.

Ei ole ollut kiinni ja tietokonekin oli mukana avoinna, samalla päivittelin facebookia =)

Tai saattoihan tuo puhelin olla kiinnikin...en minä muista:ashamed:

Viimeksi muokattu:
Raskausmyrkytyksen hoito on lepoa. Ei saa puhua puhelimeen, katsoa telkkua tai mitään mikä voisi nostaa yhtään verenpainetta. Kun mun äiti poti raskausmyrkytystä, hoitsut vaihtoi jopa sairaalahuoneen verhot sellaisiin missä ei ole mitään kuvioita...

Taas tätä nykyaikaa, että synnyttäessäkin pitäisi olla puhelimen äärellä?
Kai nyt sentään saa rauhassa synnyttää, ei kukaan täysjärkinen tekstaile kesken pahimpien supistusten,
kyllä siinä tarvitaan kunnon keskittyminen että jaksaa koko synnytyksen. Ellei sitten olta niin vahvoja lääkityksiä ettei tunnu missään...

Tyhmä kysymys siis ap...odota vaan kun itse synnytät niin tajuat miten hölmö kysymys..