V
vieras
Vieras
Jos laittaisin yökylään niin laittaisin siksi että se on lapsista kivaa, en siksi että vanhemmat pääsis johonkin pippaloimaan kahdestaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos laittaisin yökylään niin laittaisin siksi että se on lapsista kivaa, en siksi että vanhemmat pääsis johonkin pippaloimaan kahdestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:..niin miten usein? ja alle vuoden ikäsista kysyisin koska itselläni on 10kk..
onko ollut ns. "kausia" jolloin vauva on ollut vähän useammin hoidossa?
onko vauva ollut hoidossa sen takia että sinä/te olette päässeet tuulettumaan?
ja tämä ei sitten ollut teille, jotka ette koskaan ole antaneet lasta hoitoon ettekä koskaan tule antamaan koska se on niin totaalisen väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meil:oli poika ekan kerran 3 viikkosena mummolla ja sen jälkeen 1-2krt/kuukaudessa ekan puoen vuoden ajan. 9kk iän jälkeen ei oo tullut tarvetta yöhoidolle.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö-nen:Meillä 3kk lapsi ja ekan kerran oli yö kylässä 1kk ikäisenä, sen jälkee ollut n. 3kertaa kuukaudessa jommalla kummalla mummolla yökylässä.. ja ollaan oltu ite tuulettumassa tai vain kotosalla. Ja on myös joka viikko aina välillä jonkun 3-4h mummolla kun ovat halunneet tai on ollut itsellä sellainen meno minne ei voi mukaan ottaa. Enkä pode yhtään huonoa omaa tuntoa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö-nen:Meillä 3kk lapsi ja ekan kerran oli yö kylässä 1kk ikäisenä, sen jälkee ollut n. 3kertaa kuukaudessa jommalla kummalla mummolla yökylässä.. ja ollaan oltu ite tuulettumassa tai vain kotosalla. Ja on myös joka viikko aina välillä jonkun 3-4h mummolla kun ovat halunneet tai on ollut itsellä sellainen meno minne ei voi mukaan ottaa. Enkä pode yhtään huonoa omaa tuntoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja mikä on semmonen meno mihin ei voi vauvaa ottaa mukaan?? mulla ei ole ikinä ollut semmosta menoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö-nen:Meillä 3kk lapsi ja ekan kerran oli yö kylässä 1kk ikäisenä, sen jälkee ollut n. 3kertaa kuukaudessa jommalla kummalla mummolla yökylässä.. ja ollaan oltu ite tuulettumassa tai vain kotosalla. Ja on myös joka viikko aina välillä jonkun 3-4h mummolla kun ovat halunneet tai on ollut itsellä sellainen meno minne ei voi mukaan ottaa. Enkä pode yhtään huonoa omaa tuntoa.
mun mielestä o aika paljon kun on noinkin pieni vauva
miksi???
anteeks mut mulle tulee tunne et tuli vähän ylläri vauva ja menojalka jäi vipattamaan vähän liikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja mikä on semmonen meno mihin ei voi vauvaa ottaa mukaan?? mulla ei ole ikinä ollut semmosta menoa?
No vaikkapa.
Olen aikuinen ihminen eli käyn juhlimassa kyllä ja peräti ystävien kanssa ja kyllä olen aikuinen ihminen juon alkoholia
Olen vaimo ja minulla on mies ja ystäviä joiden kanssa kyllä tahdon viettää edelleen yhteistä _kahden keskistä_ aikaa.
Ja minulla on myös harrastuksia.
juu mäkin olen aikuinen,mutta kerkiän sitä alkoholia ottaa ja juhlia sit hiukka myöhemminkin..ystävien kanssa osaan pitää hauskaa muutenkin.
Miehekin kanssa saan kahdenkeskistä aikaa ihan tarpeeksi kun vauva nukkuu, meillä eletään nyt vauvan ehdoilla vauva aikaa, mut me ollaankin onnellisia näin.
harrastuksia ei kyllä ole kun lenkkeily...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli teistä on ok jos lapsi ( alle vuoden ikänen siis ) on kaksi kertaa kuukaudessa yökylässä? ja mun tapauksessa siis lapsi on nyt 10kk
Ei, ei todellakaan ole oikein eikä normaalia laittaa alle vuoden ikäistä kahta kertaa tai kertaakaan yöhoitoon piste. t. neljän lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Mut siiiis meidän JaniCeJanniCaCeCiliaCirpukka ei ole ikinä ollut missään hoidossa ja ikää nyt on 23v. Katsettani en ole hänestä hetkeksikään irroittanut sitten hänen syntymänsä :heart: :heart:
Huusi yöt läpeensä ensimmäiset 10vuotta, mutta koska olen täydellinen äiti, jaksoin vaikka hiuksetkin alkoivat jo tippua päästä. <3<3<3<3<3 Mummon syliinkään en ole koskaan antanut pientä tyttöäni, ajatelkaa niitä traumoja mitä olisi voinut tulla!!!! Minusta muu elämä loppuu täysin lapsen syntymään ja te jotka muuta väitätte ette voi olla äitejä :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:..niin miten usein? ja alle vuoden ikäsista kysyisin koska itselläni on 10kk..
onko ollut ns. "kausia" jolloin vauva on ollut vähän useammin hoidossa?
onko vauva ollut hoidossa sen takia että sinä/te olette päässeet tuulettumaan?
ja tämä ei sitten ollut teille, jotka ette koskaan ole antaneet lasta hoitoon ettekä koskaan tule antamaan koska se on niin totaalisen väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja mikä on semmonen meno mihin ei voi vauvaa ottaa mukaan?? mulla ei ole ikinä ollut semmosta menoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja mikä on semmonen meno mihin ei voi vauvaa ottaa mukaan?? mulla ei ole ikinä ollut semmosta menoa?
Vaikka jumppa, hammaslääkäri, lääkäri, hieronta, fysioterapia, kampaaja, ....... niitä löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja mikä on semmonen meno mihin ei voi vauvaa ottaa mukaan?? mulla ei ole ikinä ollut semmosta menoa?
Vaikka jumppa, hammaslääkäri, lääkäri, hieronta, fysioterapia, kampaaja, ....... niitä löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos laittaisin yökylään niin laittaisin siksi että se on lapsista kivaa, en siksi että vanhemmat pääsis johonkin pippaloimaan kahdestaan.
Ja pienellä lapsellako ei voi olla mummolassa kivaa? Ja minkä ikäinen lapsi osaa arvioida onko siellä kivaa vai ei? Varsinkaan, jos ei ole koskaan kokenut.
Ei pahalla, vaan ihan puhtaasti uteliaisuudesta kysyn.
Isovanhemmat sanoo, et pystyyvät luomaan lapsiin aivan erilaiset suhteet silloin kun vanhemmat ei ole koko ajan läsnä. Ja itse toivoisin, että omilla lapsillani olisi ympärillään paljon läheisiä aikuisia...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos laittaisin yökylään niin laittaisin siksi että se on lapsista kivaa, en siksi että vanhemmat pääsis johonkin pippaloimaan kahdestaan.
Ja pienellä lapsellako ei voi olla mummolassa kivaa? Ja minkä ikäinen lapsi osaa arvioida onko siellä kivaa vai ei? Varsinkaan, jos ei ole koskaan kokenut.
Ei pahalla, vaan ihan puhtaasti uteliaisuudesta kysyn.
Isovanhemmat sanoo, et pystyyvät luomaan lapsiin aivan erilaiset suhteet silloin kun vanhemmat ei ole koko ajan läsnä. Ja itse toivoisin, että omilla lapsillani olisi ympärillään paljon läheisiä aikuisia...
Mitenkähän kivaa mahtaa jollaki 3kk ikäisellä olla hoidossa useita tunteja ja yön yli usein tai edes silloin tällöin? Veikkaanpa että jos siltä vauvalta kysyttäisi niin se haluis vaan olla äidin ja isän kanssa :/ eikä hakea jotaki läheisyyskokemuksia mummolassa. Niitä ehtii myöhemminki, kun lapsi on isompi.